اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیل خبر داد:

اختصاص یک‌میلیارد تومان به دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از اختصاص یک‌میلیارد تومان برای احداث دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر خبر داد.

اختصاص یک‌میلیارد تومان به دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به استان اردبیل اظهار داشت: پیشرفت کاری دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر 35 درصد است.
مسعود گنجی تصریح کرد: 20 میلیارد تومان برای احداث پارک علم و فناوری و همچنین تجهیز مراکز تحقیقاتی اردبیل در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود به سرعت این اعتبار تامین شود.
وی همچنین از کسب مجوز چهار طرح به متراژ 12 هزار متر مربع و اخذ ماده 215 خبر داد و افزود انتظار می‌رود عملیات اجرایی این طرح‌ها از سال آینده آغاز شود.
فرامرز درگاهی مدیر پایگاه انتقال خون استان نیز در این جلسه با اشاره به مصوبه دولت در احداث پایگاه انتقال خون در چند شهر ابراز داشت: ما خواستار جابه‌جایی مصوبه دولت به جای ساخت پایگاه خون‌گیری در شهر سرعین به گرمی هستیم چرا که احداث ساختمان خون‌گیری در سرعین که جمعیت آن فصلی است آمار اهدای مستمر خون را پایین می‌آورد در حالی که با استقبال مردم در گرمی رغبت و علاقمندی به احداث پایگاه خون در این شهر بسیار بالاست.
در این جلسه همچنین نسبت به خرید یک دستگاه خونگیری و وارد شدن آن به ناوگان حمل و نقل  خون تصمیم‌گیری شد.
در ادامه این جلسه رئیس بنیاد شهید استان اردبیل نیز از احداث مجتمع توانبخشی ایثارگران با پیشرفت 50 درصد خبر داد و افزود این مجتمع با تزریق اعتبار ملی و استانی در حال اجراست.
سید ودود سید شنوا گفت: برای ساماندهی گلزار شهد نیز 30 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص می‌یابد که در این حوزه سهم اعتبارات فرهنگی ما ناچیز است.
مدیرکل تربیت بدنی استان اردبیل نیز در این جلسه از افتتاح دو سالن ورزشی احمدآباد و فیروزآباد تا یک ماه آینده خبر داد و ابراز داشت: از محل مصوبات دور دوم سفر ساخت استخر استاندارد اردبیل با 3 میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است که شرکت تجهیز تامین اعتبار آن را متوقف کرده است.
احد پازاج همچنین از توسعه اماکن ورزشی روستایی و ساخت سالن‌های طبقاتی ورزشی در استان اردبیل با تخصیص اعتبار استانی و ملی خبر داد.
این مسئول بیان داشت: برای ساخت ساختمان آموزش فوتبال و آسیاویژن هنوز اعتباری اختصاص نیافته است.
علی حبیبی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز از وعده تخصیص 4 میلیارد تومان اعتبار برای حفاظت اکوسیستم نئور خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه ریالی اعتبار ملی و استانی اختصاص نیافته به طوری که ما از محل اعتبارات داخلی خود برای حذف فیزیکی ماهی کراس اعتبار گذاشته ایم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل بارها به مسئولان توصیه کرد در ارائه آمار و اطلاعات دقیق و درست و همچنین شفاف با دقت بیشتری عمل کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول