اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی:

قیمت کفن و دفن در آرامستان وادی رحمت تبریز بالا است/ اجساد به شهرهای اطراف تبریز منتقل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی گفت: قیمت کفن و دفن در آرامستان وادی رحمت تبریز بالا است که این امر موجب انتقال برخی اجساد به شهرهای اطراف تبریز می‌شود.

قیمت کفن و دفن در آرامستان وادی رحمت تبریز بالا است/ اجساد به شهرهای اطراف تبریز منتقل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جعفری‌آذر بعد از ظهر امروز در نشست جمعی از مسئولان اجرایی تبریز خواستار همکاری مسئولان در زمینه ثبت وقایع حیاتی شد.
وی با بیان اینکه تزلزل اسناد نباید صورت گیرد، افزود: مقام معظم رهبری بر امر اتقان اسناد تاکید داشته و نیازمند همکاری مردم و مسئولان در این زمینه هستیم.

اجساد به شهرهای اطراف تبریز منتقل می شود
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی همچنین با تاکید بر ضرورت تمرکز غسالخانه‌ها در تبریز اظهار کرد: اگر چه تجمیع آرامستان‌ها امکانپذیر نیست اما امکان تجمیع غسالخانه‌ها وجود دارد.
جعفری‌آذر گفت: قیمت کفن و دفن در آرامستان وادی رحمت تبریز بالا است که موجب انتقال برخی اجساد به شهرهای اطراف تبریز می‌شود.

شناسنامه‌های جدید مکانیزه صورت می‌گیرد
وی همچین از ثبت مکانیزه اسناد در تبریز خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر صدور شناسنامه‌های جدید و المثنی به صورت مکانیزه صورت می‌گیرد که در این راستا دانش‌آموزان 15 سال در اولویت هستند.
جعفری‌آذر بیان کرد: در حال حاضر برای نوجوانانی که به سن 15 سال رسیده‌اند صدور شناسنامه به صورت مکانیزه و صدور شناسنامه جدید صورت می‌گیرد که در همین راستا تلاش می‌شود این امر در فصل تابستان صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس تکلیف قانونی امسال باید برای 70 هزار نفر عکس شناسنامه به صورت مکانیزه  نوجوانان صورت گیرد که با توجه به این آمار امکان ازدحام در مراکز ثبت احوال وجود خواهد داشت.
جعفری‌آذر بیان کرد: توزیع تعویض شناسنامه برای فصل تابستان و همکاری مسئولان آموزش و پرورش در این زمینه ضروری است.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی همچنین بر توسعه فیبرنوری در مرکز ثبت احوال استان تاکید و گفت: در این راستا افزایش همکاری مرکز مخابرات استان ضروری است تا شاهد افزایش خدمات ثبت احوال در این راستا باشیم.
جعفری‌آذر، خواستار مراجعه مردم در صورت تغییر آدرس شد و گفت: برای رصد جمعیتی و به‌ روز رسانی آمارگیری انتقال به موقع آدرس به ثبت و اصلاح کد پستی ضروری است.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول