اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

تکمیل کمربندی شمالی ساری تا پایان سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: با حمایت‌های دولتی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه کمربندی شمالی ساری تا پایان سال آینده به صورت کامل بهره‌برداری می‌شود.

تکمیل کمربندی شمالی ساری تا پایان سال 91
به گزارش خبرگزاری فارس ازساری، فرامرز نقیبی در جلسه علنی شورای شهر ساری در مورد جلسه پیگیری وضعیت راه‌های استان با معاون وزیر راه اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد با کمک و حمایت دولت، کمربندی شمالی شهر ساری تکمیل شود.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام  شده پروژه کمربندی شمالی ساری تا پایان سال آینده به صورت کامل اجرا می‌شود، تصریح کرد: بعد از سال‌ها که مردم ساری رنج ناشی از فقدان کمربندی متناسب با مرکز استان را تحمل کردند با اجرای این پروژه از مشکل ترافیک نجات می‌یابند.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری، ترافیک خسته کننده را بزرگ‌ترین معضل مرکز مازندران دانست و گفت: طبق کارشناسی در امور ترافیک بزرگان این رشته معتقدند که تنها 55 درصد از خیابان‌های شهر ساری مورد استفاده کیفی  قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: 45 درصد ظرفیت معابر شهراز نظر کاهش ترافیک  هدر می‌رود که با راه‌اندازی کمربندی شمالی این ظرفیت به کار گرفته شده و مشکل ترافیک شهر کاهش می‌یابد.
نقیبی با بیان اینکه پل غدیر که از پروژه‌های مکمل پل روگذر ولیعصر(عج) است به‌زودی به ‌بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی پل غدیر ترافیک زیر پل ولیعصر نیز کاهش یافته و کارآیی این پروژه بزرگ که با تداوم ترافیک زیر سوال رفته بود مشخص می‌شود.
این مسئول یادآور شد: استاندار مازندران در جلسه‌ای با رئیس جمهور به مسئله زباله و کمربندی شمالی ساری می‌پردازد.
رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه از استاندار و نماینده ولی فقیه خواهش کردیم که در سفر یک روز رئیس جمهور به ساری، زمینه ملاقات اعضای شورای شهر را فراهم کنند، ابراز داشت: اعضای شورا راحت می‌توانند درد دل مردم را بازگو کنند.
نقیبی گفت: اگر زمینه ملاقات اعضای شورا با رئیس جمهور فراهم شود با بیان مشکلات شهر ساری به رئیس جمهور قدم‌های خوبی برای توسعه مرکز استان مازندران می‌توان برداشت.
وی با بیان اینکه در سه سال اخیر شورای شهر به بحث جرایم ناشی از کسری پارکینگ در شهرداری ساری پرداخت، اذعان داشت: تاکنون جرایم ناشی از کسری پارکینگ برای احداث پارکینگ هزینه نشده و این اعتبارات برای بازگشایی معابر هزینه می‌شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول