اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پژوهش؛

پژوهشگران برتر خوزستان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته علمی ستاد استانی هفته پژوهش وفناوری گفت: در هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی، صنایع ودانشگاه‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

پژوهشگران برتر خوزستان تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحیم حاجی حاجیکلایی ظهر امروز در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری یکی از برنامه‌های این هفته را تجلیل از فعالان عرصه پژوهش  با هدف ارج نهادن به مقام شامخ پژوهشگران عنوان کرد و اظهار داشت: قدردانی از مولفان مقالات برتر، پژوهشگران‌ نمونه، مدیر تحقیق نمونه، پروژه‌های برتر و انتشار کارنامه پژوهشی در هر سال از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
وی افزود: در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان براساس مصوبه کمیته علمی استانی و نظامنامه هفته پژوهش و فناوری از بین پژوهشگران معرفی شده از دستگاه‌های اجرایی، صنایع و مراکز تحقیقاتی استان هر کدام سه نفر (مجموعا 9 نفر) انتخاب می‌شوند علاوه بر این، سه نفر از مدیران پژوهشی دستگاه‌های اجرای صنایع و مراکز تحقیقاتی استان نیز انتخاب می‌گردند.
مدیر امور پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه کرد: از میان پژوهشگران معرفی شده از دانشگاه‌های استان در هر کدام از محورهای فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی، علوم انسانی، هنر و علوم پزشکی هر کدام سه نفر و از مدیران پژوهشی دانشگاه‌ها نیز سه نفر انتخاب می‌شوند.
به گفته حاجیکلایی،‌ براساس مصوبه کمیته علمی و کارگروه پژوهش و فناوری استان، سه نفر از دانش‌آموزان و سه نفر معلم پژوهشگر از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان، سه نفر از طلاب و روحانیون پژوهشگر از سوی حوزه علمیه استان، سه نفر از بسیجیان پژوهشگر و سه نفر از نیروی انتظامی نیز امسال معرفی و تجلیل می‌شوند.
وی اعضای کمیته علمی ستاد استانی را شامل معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان دبیر اجرایی ستاد استانی هفته پژوهش وفناوری، مدیر امور پژوهشی دانشگاه شهید چمران به عنوان دبیر کمیته علمی، رئیس پارک علم وفناوری استان، معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علوم و فنون دریایی خرمشهر، کشاورزی و منابع طبیعی رامین، صنعتی جندی شاپور دزفول، خاتم الانبیای بهبهان، دانشگاه‌ آزاد اسلامی، معاون آموزش و پژوهش استانداری خوزستان، روسای مراکز تحقیقات کشاورزی استان خوزستان واداره پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران و معاون پژوهشی و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اعلام کرد.
حاجیکلایی خاطرنشان کرد: تاکنون مدارک و مستندات 54 نفر برای ارزیابی و انتخاب پژوهشگر و مدیر پژوهشی نمونه به کمیته علمی ارسال شده و این افراد براساس نظامنامه هفته پژوهش و فناوری و با توجه به فعالیت‌های پژوهشی طی سال گذشته مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول