اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

بصیرت ولایی مردم توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه کرد

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج مستضعفان کشور گفت: بصیرت ولایی مردم آگاه ایران توطئه‌های رنگین دشمنان را در نطفه خفه کرده و سرنگون می‌سازد.

بصیرت ولایی مردم توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق در حسینیه ثار‌الله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: شهدای ما شهدای راه بصیرت، حق و آزادی هستند و استان عالم‌خیز و ولایت‌مدار استان اردبیل دین خود را با تقدیم شهدای فراوان به اسلام و انقلاب اسلامی به شایستگی ادا کرده است.
وی بیان داشت: هر شهید ترور در ایران اسلامی چراغی فروزان و مشعلی افروخته در راه بصیرت ملت ایران است که دشمنان با کوردلی چشم دیدن آن را ندارند.
جانشین بسیج مستضعفان کشور به 17 هزار و 160 شهید مقابله با ترور و نفاق و ضد انقلاب در کشور در طی 30 سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 60 که بحرانی‌ترین وضعیت کشور بود و در میان خیل شهدای ما از همه اصناف، قشرها و گروه‌ها جان بر کف حضور داشتند علمای بزرگی چون شهدای محراب، رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضائیه، دادستان، نمایندگان و آحاد کسانی که قلبشان برای اسلام می‌تپید جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و سینه خود را سپر گلوله‌های نفاق کردند.
وی ادامه داد: منافقان به منصب و مقام کسی در آن دوره کاری نداشتند و هر کس محاسنی داشته و دل در گرو اسلام و انقلاب و امام بزرگوار نهاده بود را به شهادت می‌رساندند.
سردار فضلی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در 30 سال گذشته این شهادت‌ها اسناد افتخاری برای ایران و سند زبونی، خواری و ذلت مستکبران است چرا که تجلیل از حماسه مظلومانه این شهدا در تمام استان‌ها منشا خیرات بوده و نقاب از چهره زشت و کریه استکبار و منافقان بر‌می‌دارد.
این مسئول شهدا را انسان‌هایی کم‌نظیر و بی‌نظیر در سینه تاریخ اعلام کرد و افزود: شهید محراب آیت‌الله مدنی امام جمعه همدان، شهید صدیق آیت‌الله صدوقی و شهید راه بصیرت صیاد شیرازی همه و همه آتشی را در دل دشمن بر افروخته بودند که به زعم استکبار این آتش تنها با ترور خاموش می‌شد غافل از اینکه شعله‌های زبانه کشیده این آتش نورانیت را به قلب ملت‌های آزاده جهان عطا کرده و نتیجه ان در بیداری اسلامی مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین بسیج مستضعفان کشور شهدا را نمونه‌های اخلاص در عمل، زهد و تقوا اعلام کر د و گفت: وقتی که استکبار به اهمیت انقلاب اسلامی، ولایت و امام پی برد از هر دری برای سرنگونی آن وارد شد و با اجیر کردن خودباختگانی در داخل کشور سعی داشت درگیری‌هایی را در نقاط مختلف کشور به ویژه تهران، ام‌القرای جهان اسلام به مردم تحمیل کند.
وی بیان داشت: ملت ایران در آغازین ماه‌های پس از انقلاب اسلامی از چندین جهت آماج هدف دشمن و منافقان بودند چرا که رئیس جمهور خودباخته وقت بنی‌صدر ملعون با هدایتگری منافقان سعی داشت هم در داخل و هم در جبهه‌ها آشوبی را در ایران ایجاد کند.
فضلی یادآور شد: در آن برهه از زمان دشمن فکر می‌کرد ملت ایران بدون آموزش نظامی، تجهیزات نظامی و... نمی‌تواند پیروز شود اما استکبار از قدرت بسیجی ملت ایران غافل بود و همین سلاح ایمان و اعتقاد سبب شد حتی یک مشت از خاک ایران به دست دشمنان نیفتد.
جانشین بسیج مستضعفان کشور گفت: چهره نفاق که عامل عدم وحدت نیروهای مردمی بود توسط بنی‌صدر هر روز بیش از پیش دامن زده می‌شد اما بصیرت و آگاهی که مردم ما داشتند مانع از ادامه این تحرکات شده و سبب شد تا بنی‌صدر در بحبوحه جنگ با چادر زنانه و آرایش زنانه کشور را ترک کند.
وی ابراز داشت: این چهره خبیث در آن لحظات نیز از هیچ توطئه‌ای علیه کشور و ملت ما دریغ نمی‌کرد اما به فضل الهی آنان رسوای روزگار شدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول