اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال؛

ملی پوش صبا مقابل پرسپولیس غایب است

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم امروز تنها در غیاب مهره ملی پوش خود در آغازین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم فوتسال پرسپولیس تهران می‌رود.

ملی پوش صبا مقابل پرسپولیس غایب است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز در حالی پیگیری می‌شود که سه بازی آغازین آن شامگاه شنبه برگزار شد و با پیروزی تیم‌های دبیری تبریز، فولاد ماهان اصفهان و منصوری قرچک همراه بود.
اما امروز در چهار بازی باقی مانده از هفته چهاردهم این رقابت‌ها، بازی‌های حساسی در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آنها برای فوتسال دوستان قمی، تیم فوتسال صبای قم در دیداری خارج از خانه برابر تیم سرشناس پرسپولیس تهران صف آرایی می‌کند.
شاگردان سید مهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم در این دیدار خارج از خانه هفته آغازین دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در سالن هندبال تهران برابر پرسپولیس تهران به میدان می‌روند.
چهارمین تیم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال در حالی در این جدال خارج از خانه مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گیرد که در بازی رفت دو تیم که روز 10 شهریورماه امسال در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، با نتیجه عجیب شش بر دو موفق به شکست پرسپولیس سرشناس شده است.
صبای قم در حالی در این دیدار خارج از خانه مقابل پرسپولیس تهران صف آرایی می‌کند که یک بازیکن این تیم که اتفاقا سرشناس‌ترین چهره این تیم نیز محسوب می‌شود یعنی سعید تقی زاده همچنان نمی‌تواند صبا را در لیگ برتر همراهی کند.
اگرچه پزشکان معالج این بازیکن سعی و تلاش زیادی انجام داده‌اند تا بازیکن ملی پوش تیم فوتسال صبای قم بعد از هفته هفتم که روز پانزدهم مهرماه برگزار شد این بازیکن را به شرایط ایده آل و آرمانی برسانند اما گویا تقی زاده باید یکی دو هفته دیگر نیز دوری از میادین را تحمل کند.
ملی پوش تیم فوتسال صبای قم در بازی هفته هفتم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز که در سالن شهید حیدریان قم روز پانزدهم مهرماه برگزار شد، به دلیل بی احتیاطی بازیکن تیم دبیری به شدت آسیب دید و بیش از دو ماه است که از میادین دور مانده است.
با این حال دو بازیکن دیگر مصدوم در ترکیب تیم فوتسال صبای قم یعنی حمید ذوالفقاری و محمد دهقان برای دیدار امروز از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل پرسپولیس تهران شرایط مناسب را به دست آورده و آماده این بازی حساس هستند.
صبای قم برای بقا در جمع مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید دیدار حساس امروز با پرسپولیس تهران را همانند بازی رفت دو تیم در سالن شهید حیدریان قم با پیروزی پشت سر بگذارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول