اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تعیین پاداش 2 میلیون تومانی به بازیکنان؛

بلاژویچ: این پیروزی با ارزش قیمت ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در دیدار مقابل قرمزهای پایتخت گفت: این پیروزی با ارزش قیمت ندارد.

بلاژویچ: این پیروزی با ارزش قیمت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میروسلاو بلاژویچ شامگاه شنبه پس از پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نتیجه این مسابقه رضایت دارم، ما مستحق این  پیروزی  بودیم، اگر حریف در نیمه دوم بر ما مسلط بود به دلیل این بود که من به تیمم گفته بودم به همین شیوه کار کند و می‌خواستیم از ضد‌حملات استفاده کنیم.
وی افزود: با این توجه برخی انتظارات من در انجام این روش عملی نشد، اما با این توجه‌، پیروزی ارزشمندی به دست آوردیم‌ به دلیل نوع بازی بازیکنانم مستحق این برد بودیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.
بلاژویچ با قدردانی از هواداران و مردم خوب کرمان گفت: آنها جانانه ما را تشویق کردند‌ از نوع بازی تیم راضی هستم‌، هر‌گاه که اشتباه کنم‌ به اشتباهم اعتراف می‌کنم، هرچند در شرایطی هستم که حق از دست دادن امتیاز را نداریم، ما می‌خواهیم از انتهای جدول جدا شویم و به وسط جدول برسیم اما باید بگویم امروز تیمی که می‌توانست بیش از یک گل به حریف بزند ما بودیم.
وی همچنین در پاسخ سؤالی در مورد میزان پاداش شکست پرسپولیس عنوان کرد: این پیروزی خیلی با ارزش است و قیمت ندارد‌ به هر حال رئیس باشگاه من را در شرایط سختی قرار داد و گفت که میزان پاداش بازیکنان را تعیین کنم، اما من مانند بازیکنان قیمت‌ها را بالا نمی‌برم، زیرا می‌خواهم با مدیران باشگاه تعامل داشته باشم، شما خبرنگار هستید و قیمت‌ها را می‌دانید به همین دلیل برای این برد به هر بازیکن 2 میلیون تومان پاداش می‌دهیم که فکر می‌کنم پاداش منطقی و کافی است و اگر هم کم است، حاضرم اضافه آن را از جیب خودم پرداخت کنم، ما مستحق این برد بودیم زیرا با جنگندگی و نظم و انضباط تیمی بازی کردیم.
بلاژویچ در مورد نحوه قضاوت داور گفت: در مورد قضاوت داور حرفی نمی‌زنم، اما داوری بد نبود و همه چیز روشن بود، قطعا تیمی که برنده می‌شود از داور راضی است، زیرا پیروزی مشکلات را می‌پوشاند.
بلاژویچ همچنین در مورد بازی کردن قاسم دهنوی که گفته شده بود در این مسابقه  محروم است، گفت: اگر این بازیکن  محروم بود، هرگز وی را بازی نمی‌دادم، ما از فدراسیون نامه‌ رسمی گرفتیم و مطلع شدیم، دهنوی محروم نیست، محرومیت دهنوی بیشتر در سایت‌های اینترنتی بود، ما بر روی این مسئله دقت نظر داریم.
سرمربی مس در مورد اینکه چه زمانی به شرایط ایده‌آل می‌رسید، ابراز داشت: ما قطعا بازی بعدی را می‌بریم و تلاش می‌کنیم به اهدافی که تعیین کرده‌ایم برسیم و این مسئله ربطی به برد امروز ندارد، هر چند پیروزی خیلی ارزشمندی بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول