اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان مطرح کرد؛

نقش مهم دانشجویان در آگاهی‌دهی به جامعه

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان با اشاره به نقش دانشجویان در جامعه گفت: دانشجویان می‌توانند آگاهی خوبی به جامعه دهند و جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

نقش مهم دانشجویان در آگاهی‌دهی به جامعه
حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در راستای اجرای برنامه‌های مختلف و تاثیر گذار برنامه‌ریزی‌های مختلفی را انجام داده و در طول سال تحصیلی این برنامه‌ها از سوی این نهاد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این دفتر در راستای ایجاد وحدت و روشن‌سازی دیدگاه‌های فرهنگی کشور برای برنامه‌ریزی‌های مناسب فرهنگی تلاش می‌کند، افزود: با افزایش سطح آگاهی دانشجویان نسبت به جایگاه ولی‌فقیه در جامعه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف از برنامه‌های اصلی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود که در این راستا جوانان دانشجو با جایگاه و اصل ولایت فقیه به عنوان اصل اساسی قانون اساسی کشور آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان به عنوان نسل جدید جامعه با ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس آشنا نبوده و این جایگاه را درک نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید با تبیین این اصل اساسی و این امر که چقدر ولی‌فقیه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس در حل مسائل و مشکلات جامعه تاثیر گذار بوده، این موضوع به نسل جوان تبیین شده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای سست کردن این جایگاه رفیع آشکار شود.
فرجی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کشور با توطئه‌های مختلف داخلی و خارجی روبرو بود، افزود: اما در این عرصه حضور ولی‌فقیه در راس حکومت توانست تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و در راستای پیروزی کشور استفاده کند.
وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی در این راستا وظیفه سنگینی داشته و باید با برنامه‌ریزی‌های مختلف در برابر تهدیدات دشمنان و روشن‌سازی امور اقدام کنند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان با بیان اینکه صدا و سیما، نشریات و جراید در عرصه فرهنگی جامعه نقش بی‌بدیلی دارند، افزود: باید رسانه‌ها جایگاه ولی‌فقیه را در عرصه خطر به جامعه تبیین کرده و فعالیت‌های انجام شده را به نحو مطلوبی به مردم ارائه کنند.
وی تصریح کرد: طی 32 سال گذشته انقلاب اسلامی با خطرات و تهدیدهایی جدی مواجه بوده است که تنها با دیدگاه بلند ولایت فقیه حل شده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده است.
فرجی بر ضرورت تبیین جایگاه ولی‌فقیه در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات مختلف، نصب بنرها، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و برگزاری جلسات بصیرت و آزاد اندیشی از برنامه‌های نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.
وی یادآور شد: در قالب برگزاری برنامه‌های مختلف بصیرت‌افزایی به سئوالات دانشجویان پاسخ داده می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول