اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش مازندرانی فوتبال ساحلی حاضر در رقابت‌های جهانی ایتالیا:

جام جهانی فوتبال ساحلی را با بدشانسی از دست دادیم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا گفت: در این دوره از مسابقات با بدشانسی حذف شدیم.

جام جهانی فوتبال ساحلی را با بدشانسی از دست دادیم
عبدالله صحرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: برای حضور در مسابقات جام جهانی در ایتالیا کادر فنی اردوی مشترکی را در اوکراین برگزار کردند و در کنار این اردوی مناسب، تمرینات سخت و فشرده‌ای را نیز تمامی بازیکنان در اردوهای مختلف در تهران پشت سر گذاشته بودند.
وی بیان داشت: در سه مسابقه مقدماتی که به دیدار حریفان خود رفتیم، به هیج عنوان شانس با بازیکنان و تیم ما یار نبود و بازی را یکی از دیگری به حریفان واگذار کردیم.
ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا در ادامه تصریح کرد: داشتن سه باخت در این مسابقات با توجه به بازی خوبی که بازیکنان در زمین مسابقه انجام می‌دادند، راضی‌کننده هم برای مسئولان و کادر فنی نبود.
صحرایی درباره میزان آمادگی خود در این پیکارها گفت: من هم مثل بقیه ملی‌پوشان با آمادگی بدنی خوب به این مسابقات اعزام شدم و به دستور کادر فنی در این مسابقات چند دقیقه برای تیم ملی بازی کردم.
وی که عضو تیم فائزکاران فرح آباد ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است، اذعان داشت: در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا تجربه نخستین حضور من بود که با بدشانسی از گردونه مسابقات حذف شدیم.
صحرایی همچنین درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی در این مسابقات افزود: بهزاد داداش‌زاده سرمربی تیم ملی به همراه دیگر مربیان برای موفقیت تیم ملی زحمات زیادی برای تیم ملی کشیدند که همان طور که اشاره شد در این دوره شانس نداشتیم.
 وی در پایان گفت: در این مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی به ترتیب در برابر ایتالیا میزبان مسابقات، سوئیس و سنگال نتیجه بازی را واگذار کرد و با سه باخت از گردونه مسابقات حذف شد.
به گزارش فارس، مسابقات فوتبال ساحلی جام جهانی در شهر راوانا ایتالیا تا بیستم شهریور ادامه دارد. 
انتهای پیام/ص30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول