اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان:

فونیکه‌سی محروم نیست/مهاجم اول نفت روبروی استقلال بازی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود گمانه‌زنی‌های قبلی، متوجه شدیم که فونیکه‌سی؛ مهاجم مالیایی صنعت نفت سه اخطاره نبوده و در مقابل استقلال به میدان می‌رود.

فونیکه‌سی محروم نیست/مهاجم اول نفت روبروی استقلال بازی می‌کند
احمد پارو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: میثم امیری که از ناحیه دست آسیب دیده، تنها غایب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل استقلال تهران است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: میثم امیری روزهای آخر آسیب‌دیدگی خود را سپری کرده و به احتمال فراوان می‌تواند تیم ما را در دیدار بعدی خود در مقابل سایپا البرز در آبادان همراهی کند.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین شایعه سه اخطاره بودن مهاجم مالیایی خود را تکذیب کرده و گفت: با استعلامی که از فدراسیون داشته متوجه شدیم که فونیکه‌سی دو اخطاره بوده و می‌تواند تیم صنعت نفت را در مصاف با آبی‌های تهران کمک کند.
وی در ادامه از دیدار تیم خود در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر ایران گفت و خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ قابلیت‌های خود را به خوبی نمایش داده که امیدوارم در این مسابقه حساس هم بتوانیم مجموعه برتر میدان باشیم.
پارو تصریح کرد: همانطور که استقلال این روزها در شرایط خوبی قرار گرفته تیم ما نیز نشان داده که در بازی‌های خارج از خانه برای کسب نتیجه لازم آمادگی داشته و تیم دست و پا بسته‌ای نیست.
وی با اشاره به حضور سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان اضافه کرد: آلبرتو کاستا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با دیدن چند فیلم از بازی‌های تیم استقلال تهران شناخت مناسبی را از این مجموعه پیدا کرده است.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: امیدوار هستیم با بهره‌گیری از فرصت‌های به وجود آمده در ورزشگاه آزادی، تیم پیروز بازی باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول