اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملارد:

ارائه آموزش‌های امداد و نجات در ادارات الزامی است

خبرگزاری فارس: معاون فنی عمرانی فرماندار ملارد بر الزامی بودن ارائه آموزش‌های امداد و نجات در ادارات تأکید کرد.

ارائه آموزش‌های امداد و نجات در ادارات الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، سیدجعفر موسوی بعداز ظهر امروز در نشست ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان اظهار داشت: باید اقدامات لازم به منظور ارائه کمک‌های اولیه در مواقع بحران به مردم داده شود.
وی تأکید کرد: یکی از این راهکارها برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات در ادارات و آشنا کردن کارمندان و کارکنان ادارات با این اقدامات است.
این مسئول افزود: باید تمامی امکانات و شرایط لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب در مواقع بحران در این شهرستان فراهم شود و نیازهای امدادی این شهرستان در شرایط مطلوب و ویژه قرار گیرد.
موسوی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان به منظور ارائه خدمات در مواقع بحران داشتن سیستم بی‌سیم متمرکز برای ستاد بحران است که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده شورای اسلامی شهر و شهرداری ملارد نسبت به تأمین اعتبار لازم برای خریداری گوشی‌های بی‌سیم باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: اگر در هر خانواده‌ای یک نفر با کمک‌های اولیه آشنایی کامل داشته باشد می‌توانیم در مواقع بحران علاوه بر نیروهای امدادی هلال احمر به نیروهای مردمی نیز اکتفا کرده و از آنان نیز کمک بگیریم.
این مسئول در ادامه سخنان خود به واگذاری زمین از شورای شهر ملارد به منظور احداث ساختمان بحران در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به بند چهار مصوبه صورت‌جلسه شورای شهر، اعضای این شورا باید هر چه سریع‌تر وظایف قانونی خود را به منظور واگذاری این زمین در این شهرستان انجام دهد.
وی در پایان اذعان داشت: مسئولان در ادارات مختلف شهرستان نیز باید شرایط برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات را در ادارات خود فراهم کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول