اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان البرز:

کرج به جمع کلانشهرهای مراکز علمی مرتبط با امداد و نجات پیوست

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: کرج به جمع کلانشهرهای مراکز علمی مرتبط با امداد و نجات پیوست.

کرج به جمع کلانشهرهای مراکز علمی مرتبط با امداد و نجات پیوست
محمد منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با راه‌اندازی این دانشکده علمی ـ کاربردی، کرج به جمع 14 استانی که در آن مرکز علمی مرتبط با امر امداد و نجات است پیوست.
وی درباره رشته‌های این دانشکده نیز افزود: دانشکده علمی ـ کاربردی هلال احمر استان البرز در اولین دوره دو کد رشته مدیریت امداد و سوانح و آتش نشانی را دارد.
این مسئول ادامه داد: تدریس این دو رشته با حضور 130 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده که پیش بینی می‌شود در دوره‌های بعدی نیز این ظرفیت افزایش پیدا کند.
وی در ادامه با اشاره به استقرار اردوگاه ایثار با ظرفیت یک هزار نفر در ساوجبلاغ و وجود خوابگاه‌ها و امکانات تفریحی در استان البرز گفت: تمام این عوامل در کنار یکدیگر ظرفیت‌های بالایی را برای میزبانی دانشجویان این دانشگاه فراهم خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد: استان البرز به جهت همجواری با مرکزیت تهران، از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه آموزش برخوردار است و توانایی اجرای برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر را در استان البرز دارد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان البرز با ساختار جوانان طالب علم و همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران آمادگی اجرای برنامه‌های پژوهشی را دارد.
این مسئول گفت: باید برنامه‌ها و راهکارهای اساسی به منظور توسعه خدمات و همچنین افزایش مراکز علمی در این استان فراهم شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول