اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد فیروزکوه اعلام کرد:

فراهم کردن بسترها برای اجرای طرح‏های پژوهشی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: این دانشگاه آمادگی خود را برای فراهم کردن بسترهای لازم و هموار کردن مسیرها برای طرح‏های پژوهشی شهرستان فیروزکوه اعلام کرده است.

فراهم کردن بسترها برای اجرای طرح‏های پژوهشی در فیروزکوه
نقی شجاع در جریان بازدید از نمایشگاه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هماهنگی‏های خوبی در زمینه‏های علمی و پژوهشی در راستای توسعه صنایع و فناوری شهرستان فیروزکوه و برای تحقیق بیشتر علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و همه ادارات و دستگاه‏های اجرایی و صنعتی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه تحقیق و پژوهش حاصل این هماهنگی‏‏های صورت گرفته در شهرستان فیروزکوه است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تصریح کرد: هدف از گسترش پژوهش در شهرستان فیروزکوه این است که ادارات و دستگاه‏ها در زمینه تولیدات و دستاوردهای خود به خودکفایی و استقلال برسند.
شجاع با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی طرح‏های قابل اجرای این ادارات را عملی می‏‏سازد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه آمادگی خود را برای فراهم کردن بسترهای لازم و هموار کردن مسیرها برای طرح‏های آنها اعلام کرده است.
وی تاکید کرد: باید روابط و نظارت‏های علمی و دقیق خود را برای گسترش پژوهش در محیط‏های صنعتی، کشاورزی، دامداری، شهری و دانشگاهی بیشتر کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ادامه داد: همچنین باید استعدادها را در همه زمینه شناسایی کرد تا شاهد پیشرفت‏های چشمگیر، حرفه‏ای‏تر و کامل‏تری در این زمینه باشیم.
شجاع خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان فیروزکوه باید به این موضوعات نگرش مثبت، واقع‏گرایانه و آینده‏نگرانه‏ای به طور وسیع‏تر داشته باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول