اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

دهیاران با برنامه‌ریزی مشکلات روستاها را حل کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: دهیاران باید با شناخت کامل از توانمندی‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های هر منطقه و با برنامه‌ریزی مدون در راستای برطرف کردن مشکلات روستاها گام بردارند.

دهیاران با برنامه‌ریزی مشکلات روستاها را حل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، عیسی عباسی صبح امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی بستک ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به تلاش دولت و مجموعه مدیریت استان در خصوص حل محرومیت‌ها اظهار داشت: تمام تلاش و همت دولت در راستای حل محرومیت و موانع از نقاط کم برخوردار بوده و در این راستا به منظور حل مشکلات اینگونه مناطق گام‌های جدی را نیز برداشته است.
وی ادامه داد: برای حل مسائل و مشکلات نیاز به طراحی و تدوین یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون است و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید با انتخاب اولویت‌های توسعه در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای تولید واشتغال جوانان تلاش مضاعف کنند.
سرپرست فرمانداری بستک با بیان اینکه دهیاران باید همکاری تنگاتنگی با دیگر مسئولان ادارات و نهادها داشته باشند، افزود: دهیاران وظایف خود را بشناسند و اطلاعات خود را از مسائل روستاها بالا ببرند تا بتوانند در انجام طرح‌ها و پروژه‌ها صاحب نظر باشند.
عباسی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال‌جاری بیان داشت: مردم و مسئولان ذی‌ربط باید همکاری‌های لازم را در خصوص هر چه بهتر اجرا کردن این انتخابات در شهرستان بستک داشته باشند.
وی یادآور شد: مردم و مسئولان با دیدگاه درست و با همکاری و هماهنگی می‌توانند فرصت کارشکنی را از افراد فرصت طلب بگیرند.
سرپرست فرمانداری بستک تصریح کرد: باید آمادگی لازم در خصوص مسائل مختلف انتخاباتی در مردم ایجاد شود تا مردم با نگرش درست با این مسئله برخورد کنند.
وی در پایان از دهیاران خواست در خصوص اجرای طرح پلاک‌گذاری و کد پستی 10 رقمی هماهنگی و همکاری لازم را معمول کنند و نسبت به ساخت و ساز روستایی توجه بیشتری داشته باشند و برابر مسائل فنی و قوانین موجود اقدام کنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول