اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

پژوهش دروازه ورود به فناوری نوین است

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت: تحقیق و پژوهش دروازه ورود به فناوری‌های نوین و تولید علم متکی بر واقعیات است.

پژوهش دروازه ورود به فناوری نوین است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی صبح امروز در همایش دانشجویی با محوریت پژوهش در دانشگاه آزاد مشگین‌شهر اظهار داشت: پرورش پژوهشگران متکی بر علم زمینه‌های مستعدی را برای ورود به دنیای علم در منطقه فراهم می‌آورد که در این راستا دانشجویان ما نیز باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
وی با اشاره اینکه پژوهش‌های دانایی‌محور در این دوره از زمان نیاز جامعه ماست، خاطرنشان کرد: هر قدر تحقیقات دانشجویی ما مبتنی بر دانایی و شعور دینی و علمی باشد به همان میزان فناوری‌های تولید شده از این پژوهش‌ها نیز خواهد توانست زمینه ظهور و بروز پدیده‌های نوین را در کشور فراهم آورد.
این مسئول همچنین با تاکید بر حمایت از پژوهش‌های کاربردی دانشجویان خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از این پژوهش‌ها در قالب پایان‌نامه می‌تواند منجر به تولیدات در زمینه‌های گوناگون علمی و منطقی شده و در دراز مدت کشور را از هر لحاظ به خود متکی کند.
محمد اوغلی از حمایت فرمانداری مشگین‌شهر از پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه کشاورزی و گردشگری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به دو اولویت توسعه این شهرستان یعنی بخش کشاورزی و صنعت گردشگری لزوم توجه بیشتر به این دو بخش ضروری به نظر می‌رسد.
وی با یادآوری اینکه اولویت‌های پژوهشی هر منطقه نیز باید با توجه به استعدادهای آن شناخته شود، خاطرنشان کرد: با این رویداد زمینه برای گسترش مطالعات فاخر نیز فراهم می‌شود و علاوه بر آن پژوهشگران نیز بدون سردرگمی و با فراغ بال می‌توانند نتایج یافته‌های خود را به صورت عملی درآورند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با اشاره به ایجاد چند پروژه بزرگ گردشگری در این شهرستان و انتخاب مشگین‌شهر به عنوان پایلوت توسعه کشاورزی در کشور از دانشجویان خواست تا در این زمینه بیشتر تحقیق و پژوهش کنند.
محمداوغلی بیان داشت: هر قدر پژوهش‌ها در این حوزه بومی‌سازی شده و نتیجه یافته‌های دانشجویان منطقه باشد به همان میزان صحت و سقم آن نیز مورد تائید خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشجویان همواره وجدان بیدار و چراغ راه جامعه بوده‌اند، 16آذر را نمایانگر روح استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و عدالتخواهی دانشجویان ایرانی در پرتو اسلام دانست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول