اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بروجرد:

سومین کنگره ملی شعر در بروجرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: سومین کنگره سراسری شعر روح آدینه 13بهمن سال جاری در بروجرد برگزار می‌شود.

سومین کنگره ملی شعر در بروجرد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نادر ارجمندی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: تاکنون 60 اثر شعر از سراسر کشور به سومین کنگره ملی شعر روح آدینه در بروجرد ارسال شده است.
وی افزود: دبیرخانه سومین کنگره ملی شعر روح آدینه در بروجرد کار ارسال بروشور و فراخوان کنگره را به طور رسمی از هفته گذشته آغاز کرده و تاکنون 60 اثر ارسالی از شیفتگان امام عصر (عج) را دریافت کرده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ‌سومین کنگره سراسری شعر روح آدینه با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در این کنگره شاعران برجسته‌ای از سراسر کشور حضور دارند، که اشعار خود را در قالب آزاد و با موضوعات انتظار، روح انتظار، انتظار در آیینه عمل و جمعه‌های دلتنگی قرائت می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره می‌توانند آثار خود را با شرایطی که در فراخوان عمومی آمده، تا 15دی به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: تمام آثار ارسالی در یادمان کنگره و مجموعه‌ای به نام روح آدینه به چاپ می‌رسد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول