اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر تأکید کرد:

ضرورت تشکیل کمیته‌های پژوهشی برای دانشجویان خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر بر لزوم تشکیل کمیته‌های پژوهشی برای فعالیت دانشجویان در شهرستان خرمشهر تأکید کرد.

ضرورت تشکیل کمیته‌های پژوهشی برای دانشجویان خرمشهر
سید‌علی موسوی امروز به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های پژوهشی از سوی دانشجویان اظهار داشت: در جلساتی که با فرماندار خرمشهر داشتیم مسئله ایجاد کمیته‌های پژوهشی را مطرح کرده و بر لزوم پیگیری و انجام آن تأکید کردیم که فرماندار از این طرح استقبال کرده و تشکیل این کمیته‌ها را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: جوانان خرمشهری به سبب کمبود امکانات علمی و پژوهشی در این شهرستان همواره در زمینه‌های پژوهشی با مشکل مواجه بوده‌اند و این امر مانع کسب تجربه آنها می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر ادامه داد: این دانشجویان باید در انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی پشتوانه‌ای داشته باشند که به این منظور ما به فکر تأسیس کمیته پژوهشی و اعمال حمایت متمرکز از جوانان برای ادامه چنین فعالیت‌هایی هستیم.
موسوی در خصوص برنامه‌های دانشگاه پیام نور خرمشهر در هفته پژوهش تصریح کرد: در این هفته مراسمی را در دانشگاه برگزار می‌شود و از دانشجویان و اساتید پژوهشگر تقدیر خواهیم کرد.
وی با اشاره به اختراع ثبت شده یکی از دانشجویان این دانشگاه در سازمان ثبت اختراعات کشور خاطرنشان کرد: یکی از دانشجویان این دانشگاه در این ترم موفق به کشف ماده دارویی جدید برای درمان دیابت و فشار خون شد که این یکی از دستاوردهای مهم علمی دانشگاه پیام نور خرمشهر به شمار می‌رود و ما برای تشویق دیگر دانشجویان به ادامه فعالیت در این زمینه‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.
رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر در پایان با بیان اینکه نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی دانشجویان خرمشهری قرار است که در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شود، اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ بیست و دوم تا بیست و هشتم آذرماه در دانشگاه علوم و فنون دریایی برپا خواهد بود و مهم‌ترین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان خرمشهری در آن به نمایش درخواهد آمد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول