اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

برگزاری مراسم احیای قرآنی در قم

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مراسم احیای قرآنی شب عاشورا در این استان خبر داد.

برگزاری مراسم احیای قرآنی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جواد عظیمی اظهار کرد: همنوا با اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش و همزمان با حرم مطهر سیدالشهدا(ع) در کربلا و حرم قدس رضوی در مشهد مراسم ترتیل خوانی یک جزء قرآن کریم در قم برگزار شد.
وی ادامه داد: این مراسم شب عاشورای حسینی از ساعت 24 با حضور خیل عظیم دوستداران قرآن و اهل بیت(ع) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
عظیمی گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام آقاتهرانی پیرامون مصائب عاشورای حسینی و اهمیت توجه به قرآن کریم به سخنرانی پرداخت و برنامه مرثیه‌سرایی و قرائت زیارت عاشورا نیز توسط سید‌علی حسینی‌نژاد اجرا شد.
مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در این محفل قرآنی که با حضور پرشور عزاداران حسینی برگزار شد، قاریان برجسته‌ای همچون احمد ابوالقاسمی، علی اصغر، حسین یزدان‌پناه و مهدی فروغی به قرائت یک جزء از کلام الله مجید پرداختند.
مراسم احیای قرآنی شب عاشورا به همت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، سازمان تبلیغات اسلامی استان قم و مجمع قاریان و حافظان استان قم برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول