اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد:

دستگیری اخاذ مأمورنما در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: سرپرست انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری اخاذ مامورنما در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اخاذ مأمورنما در ساوجبلاغ
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حسین کربلایی زاده اظهار داشت: این فرد که تحت عنوان مسافرکش افراد را سوار بر خودرو خود کرده و در یک فرصت مناسب و پس از طی مسافتی با معرفی خود به عنوان مامور از طعمه‌هایش اخاذی می‌کرد، توسط پلیس شناسائی و دستگیر شد.
وی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 12 گلسار با حالتی مضطرب و پریشان و اظهار شکایت مبنی بر اینکه از سوی فردی که تحت عنوان پلیس بوده و مورد اخاذی قرار گرفته است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
سرپرست انتظامی ساوجبلاغ اعلام کرد: که شاکی درباره چگونگی و نحوه اخاذی از سوی متهم گفت: ساعتی قبل از مقصد هشتگرد به عنوان مسافر سوار یکدستگاه خودرو پراید شدم که پس از طی مسافتی در سه راه فشند - هشتگرد، راننده خودروی مذکور با معرفی خود به عنوان مأمور و نشان دادن کارت شناسایی مبلغ 300 هزارتومان وجه نقد به همراه 2 عدد گوشی موبایل را به زور از من گرفته و در مقابل اعتراض و پافشاریم گفت که جهت پیگیری موضوع به کلانتری هشتگرد مراجعه کنم .
کربلایی زاده در ادامه اظهار داشت: مأموران پلیس پس از دریافت مشخصات ظاهری اخاذ مأمورنما با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس محل سکونت وی را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه او را در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی‌های ماموران ابتدا منکر هرگونه اخاذی و سرقتی شد اما در مواجهه حضوری با شاکی مورد شناسایی قرار گرفته و به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که با یکدستگاه خودرو پراید افراد را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و پس از طی مسافتی با استفاده از کارت شناسایی جعلی که از قبل تهیه کرده بود و معرفی خود به عنوان مامور تا کنون چندین بار اقدام به سرقت اموال مسافران کرده است.
گفتنی است: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول