اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پیشوا خبر داد:

دستگیری ۳ اخاذ مأمورنما در پیشوا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری سه اخاذ مامورنما در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۳ اخاذ مأمورنما در پیشوا
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا، سلمان آدینه‌وند گفت: مأموران انتظامی شهرستان پیشوا موفق شدند سه اخاذ مأمورنما و دو توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران گشتی تیم عملیات ویژه این شهرستان حین گشت‌زنی در محدوده پارک جنگلی به رفتار غیرعادی سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و با صدور دستور ایست، آن را متوقف کردند.
وی در ادامه با اشاره به سرقتی بودن خودرو مذکور افزود: مأموران با بررسی بانک مجرمین سابقه‌دار، متوجه سوابق متعدد شامل شرارت، فروش مواد مخدر و سرقت سه سرنشین خودرو شده و در این رابطه طی بازرسی از داخل خودرو یک جفت دستبند فلزی، یک دستگاه چراغ گردان و تعدادی کارت شناسایی سرقتی کشف شد.
آدینه‌وند با تأکید بر تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان پیشوا با محوریت مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تصریح کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط پدر و پسری در حوالی دانشگاه بلافاصله وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران موفق شدند در یک کار اطلاعاتی پاتوق متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه آنان را دستگیر و در بازرسی از محل، بیش از 390 گرم مواد مخدر، 9 عدد لوازم استعمال مواد مخدر و چهار دستگاه ترازوی توزین مواد کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان از شهروندان خواست که هنگام مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور معرفی می‌کنند، کارت شناسایی از آنان درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را با ذکر مشخصات فرد مذکور به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول