اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان از اتهام یکی از نمایندگان گیلان در پرونده فساد مالی خبر داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: یکی از نمایندگان گیلان سربرگ خود را به صورت سفید امضا کرده و تعدادی از آن را در اختیار متهمان پرونده فساد بانکی اخیر قرار داده بود.

معاون استاندار گیلان از اتهام یکی از نمایندگان گیلان در پرونده فساد مالی خبر داد
غلامعلی رضوانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه درباره کاندیداهای احتمالی هیچگونه پیش‌داوری نمی‌شود کرد، اظهار داشت: این امکان وجود دارد برخی از داوطلبان در ایام ثبت‌نام انصراف دهند.
وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام عده‌ای از نمایندگان رد صلاحیت می‌شوند زیرا برخی از آنها ممکن است مسائلی غیر از فتنه داشته باشند.
رضوانی سوء استفاده از موقعیت‌ها، رانت‌خواری و ... را از جمله موارد مهم در رد صلاحیت‌های کاندیداهای احتمالی عنوان کرد و افزود: رد پای برخی از افراد در پرونده فساد بانکی وجود دارد.
معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه برخی از متهمان در این راستا احضار شده‌اند، تصریح کرد: در بین داوطلبان نمایندگی مجلس افرادی هستند که به نحوی در اختلاس مذکور نقش دارند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نمایندگان گیلان سربرگ خود را به صورت سفید امضا کرده و تعدادی از آن را در اختیار اختلاس کنندگان قرار داده بود تا هر آنچه می‌خواهند در آن بنویسند و با امضای این نماینده اقدام کنند.
رضوانی با تاکید براینکه صلاحیت چنین فردی به صورت جدی بررسی می‌شود، اذعان داشت: هنگام تایید صلاحیت اینگونه افراد برای آنها مشکل ایجاد می‌شود اما در حال حاضر پیش‌داوری نمی‌کنیم و به صورت مستقیم در احراز صلاحیت‌ها دخالت نداریم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزار کنندگان اصلی انتخابات را مردم دانست و ابراز داشت: هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها در این زمینه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول