اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه لیگ دسته اول بسکتبال کشور؛

ارامنه دست خالی از کاشان رفتند

خبرگزاری فارس: در هفته نهم از دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال فرش چلسی کاشان مقابل میهمان خود آرارات تهران به پیروزی رسید.

ارامنه دست خالی از کاشان رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم بسکتبال فرش چلسی کاشان و آرارات تهران شامگاه جمعه در سالن ورزشی مرحوم کتابچی این شهرستان با برتری 79 بر 68 تیم چلسی کاشان به پایان رسید.
تیم چلسی کاشان که هفته گذشته در رشت با نتیجه 56 بر 70 مغلوب تیم قصر بازی گیلان شده بود و دومین شکست دور رفت این رقابت‌ها را تجربه کرده بود در این دیدار جبران مافات کرد و تیم آرارات تهران را که با یک امتیاز بیشتر از چلسی در صدر جدول قرار داشت، شکست داد و خود بر صدر جدول تکیه زد.
پیش از این دیدار تیم آرارات تهران از هفت بازی 13 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و چلسی کاشان از هفت بازی 12 امتیازی بود و با این پیروزی بار دیگر در صدر گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
تیم چلسی کاشان در این دیدار دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول سردرگم بود که نتیجه را هم به میهمان تهرانی خود واگذار کرد اما در نیمه دوم ضمن جبران امتیازات عقب افتاده با 11 امتیاز برتری به پیروزی رسید.
تیم آرارات تهران در برابر میزبان خود در کوارتر اول موفق شد با نتیجه 18 بر 13 به پیروزی برسد و برتری خود را در این کوارتر بر حریف خود چلسی کاشان دیکته کند.
ارامنه تهران کوارتر دوم را نیز با نتیجه 23 بر 21 به سود به پایان بردند تا نیمه نخست این دیدار را تهرانی‌ها با نتیجه 41 بر 34 و با هفت امتیاز اختلاف نسبت به میزبان خود چلسی کاشان به رختکن بروند.
در نیمه دوم و کوارتر سوم تیم چلسی کاشان طوفانی به پا کرد که در این طوفان آرارات تهران نه تنها هفت امتیاز برتری نیمه نخست را از دست داد بلکه با یک امتیاز کمتر کل بازی را به میزبان خود چلسی کاشان واگذار کرد، در این کوارتر کاشانی‌ها با نتیجه 20 بر 12 برابر آرارات تهران به برتری رسیدند.
تیم چلسی کاشان کوارتر چهارم را نیز موفق شد با برتری کامل 25بر 15 به پیروزی برسد و در مجموع تیم چلسی توانست با پیروزی 79 بر 68 بر آرارات تهران تیم صدرنشین گروه دوم این رقابت‌ها غلبه کند و با 15 امتیاز به صدر جدول برود.
  در پایان این دیدار محمد کوله پارچه با 15 امتیاز پر امتیاز آورترین بازیکن چلسی کاشان بود و بعد از او محمد دهقانی با 13 امتیاز و محمد توکلیان با کسب 12 امتیاز تأثیرگذارترین بازیکنان چلسی در برابر آرارات تهران بودند . 
در این دیدار علیرضا ربیعی ناظر فدراسیون بود و مجید قاسمی سرداور، حمید احمدلو داور اول و وحید رضا پرچمی داور دوم بودند. 
تیم بسکتبال چلسی کاشان در هفته دهم این رقابت‌ها جمعه هفته آینده  25 آذرماه از ساعت 16 بعد از ظهر در ارومیه به مصاف تیم سرداران شهید آذربایجان غربی می‌رود و در آخرین دیدار دور رفت این رقابت‌ها دوشنبه پنجم دی‌ماه در کاشان میزبان داماش گیلان است که این دیدار از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش می‌شود. 
بازیکنان تیم بسکتبال چلسی کاشان را در این دیدار محمد باهنر، امیر عباس کاتب، مهدی قاسمیان، طاهر پورمحمد، محمد صادق، محمد دهقانی، محمد دهقانی کوله پارچه، حسین یوسفی، محمد توکلیان، محمد خوش‌حساب، مجتبی کیمیایی و افشین مظفری تشکیل داد. 
آرمن خانبایائی، آرمن قره بیگلو، آرتین ماتئوسیان، آرتیم حاتم‌زاده، آروین بفرامیان، آرمین آتورنیان، آرمن سلماسی، ادموند سرکیسیان، آرمین بفرامیان، آرن صفرلو و رومیک بیگدلی در تیم بسکتبال آرارات تهران بازی کردند.
رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 22 تیم در دو گروه 10 و 12 تیمی برگزار می‌شود که در گروه 10 تیمی اول تیم‌های البرز بندر کنگ، شهید همت شهر رضا، استقلال زرین قشم، نفت آبادان، نفت امیدیه، گاز خوستان، رؤیا سبز خراسان رضوی، تیم مس کرمان، ترابری اصفهان، لیان بوشهر رقابت دارند. 
 انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول