اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

امر به معروف روح اسلام را زنده نگه می‌دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: امر به معروف و نهی از منکر روح اسلام را زنده نگه می‌دارد.

امر به معروف روح اسلام را زنده نگه می‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌السلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: هدف از بعثت انبیا الهی امر به معروف و نهی از منکر است زیر امر به معروف و نهی از منکر سبب زنده شدن روح اسلام می‌شود و پایداری و قوام و دوام دین را دنبال دارد.
وی با اشاره به اهداف بعثت انبیای الهی، تصریح کرد: ائمه خون خود را به خاطر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نثار دین مبین اسلام کردند و سبب عزت اسلام و مسلمانان شدند چرا که اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود سبب هلاک و فرسوده شدن آن جامعه می‌شود.
این مسئول بر لزوم امر به معروف ونهی از منکر تاکید کرد و برتری امت رسول خدا را بر سایر امت‌ها در اجرای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر سبب رستگاری مردم جامعه می‌شود.
باقری زنده نگه داشتن این فریضه الهی را مورد تایید قرار داد و گفت: زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر زنده نگه داشتن قیام امام حسین ( ع ) است.
وی ادامه داد:  امر به معروف و نهی از منکر فرض کفایی است و قیام امام حسین (ع) و مبارزه او با یزیدیان به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بود.
خطیب جمعه شاهین‌دژ در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شاهین‌دژ با بیان اینکه کشورهایی مانند انگلیس با مکر و حیله وارد همکاری با ملت‌ها می‌شوند، ادامه داد: کشورهایی از قبیل انگلیس چند چهره‌ متفاوت دارند و با وجود اینکه می‌خواهند با حضور خود منافع انگلیس را در ایران گسترش یابند، درصدد تخریب وجهه ایران نیز هستند. 
باقری اعلام کرد: تجربه نشان داده که انگلیس هر جا قدم گذاشته به زیرساخت‌ها، فرهنگ و مقدسات آن کشور ضربه وارد کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول