اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم صبا:

بازیکنان صبا برای برد باید تمرکز داشته باشند

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: برای برتری برابر مس کرمان بازیکنان ما نباید تمرکز خود را از دست بدهند.

بازیکنان صبا برای برد باید تمرکز داشته باشند
پژمان شاهپری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای تداوم روند صعودی خود در لیگ برتر، شرایط خوبی داریم و خودمان را آماده کرده‌ایم تا خواسته‌های کادر فنی تیم صبا را در زمین مسابقه به بهترین شکل پیاده کنیم.
وی ادامه داد: برای خروج از این شرایط و فاصله گرفتن از روند عدم نتیجه‌گیری به سه امتیاز بازی حساس خارج از خانه مقابل تیم فوتبال مس کرمان نیاز داریم زیرا شرایط جدول رده‌بندی بسیار حساس است و از دست دادن امتیاز ما را از جمع مدعیان جدا خواهد کرد.
مهاجم تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: البته به هیچ عنوان نباید مس کرمان را در این دیدار دست کم بگیریم این بازی دشواری است و در خانه این تیم بازی آسانی در پیش نداریم، به ویژه اینکه مس هفته گذشته به مس سرچشمه باخته و تیم خطرناکی است.
وی تصریح کرد: تیم ما مشکل خاصی ندارد و با توجه به اینکه در بالای جدول رده‌بندی در بین مدعیان قرار گرفته‌ایم، کمی توقعات بالاتر رفته است، با این حال سه هفته‌ای است که نتیجه نگرفته‌ایم و در مقابل مس کرمان حق اشتباه نداریم.
شاهپری ادامه داد: مس کرمان از زمان روی کار آمدن میروسلاو بلاژویچ سرمربی کروات خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نشان داده که جزو تیم‌های خوب لیگ یازدهم است و بدون شک در برابر ما هم انگیزهای زیادی دارد.
وی تاکید کرد: ما نیز امیدوارم با ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند، پیروز میدان باشیم زیرا انصافا شرایط بسیار خوبی داریم و طی این هفته تمرینات مناسبی را برای موفقیت در دیدار مهم خارج از خانه برابر تیم فوتبال مس کرمان پشت سر گذاشته‌ایم.
مهاجم تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: فقط باید در طول 90 دقیقه بازی تمرکز خودمان را از دست ندهیم تا به هدفمان که پیروزی و کسب سه امتیاز است، برسیم تا از دیگر رقبا نظیر تیم‌های فوتبال نفت تهران و تراکتورسازی تبریز فاصله نگیریم.
وی که در این فصل موفق به زدن دو گل برای تیم فوتبال صبای قم شده است، تصریح کرد: در صورتی که عبدالله ویسی صلاح بداند و در ترکیب اصلی تیم فوتبال صبای قم قرار بگیرم، از تمام توانم برای گلزنی و موفقیت تیم استفاده خواهم کرد.
شاهپری اضافه کرد: در آخرین بازی خارج از خانه که در هفته چهاردهم مقابل تیم فوتبال نفت تهران داشتیم، توانستم گل اول بازی را به ثمر برسانم و این به خاطر اعتمادی بود که کادر فنی به من داشتند و از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفتم.
تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز مقابل تیم فوتبال مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول