اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با سفر رئیس جمهور به مازندران/3

مصوبات ویژه‌ای برای سفر چهارم درنظر داریم / دیدار ‌با مدیران صنعت مازندرانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: احمدی‌نژاد برای حضور در دومین سالگرد مرحوم کردان به مازندران می‌آید و در حاشیه سفر نشستی با مسئولان استانی دارد.

مصوبات ویژه‌ای برای سفر چهارم درنظر داریم / دیدار ‌با مدیران صنعت مازندرانی
 مرتضی هاشم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در مورد سفر چهارم هیئت دولت به مازندران اظهار داشت: سفر هفته آینده رئیس جمهور به مازندران با سفر چهارم هیئت دولت به استان متفاوت است، احمدی‌نژاد برای حضور در دومین سالگرد مرحوم کردان به مازندران می‌آید و در حاشیه سفر نشستی با مسئولان استانی دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه صنعت بهره‌برداری از واحد صنعتی و یا تولیدی به ما ابلاغ نشده است، گفت: تا پایان سال جاری برنامه‌های زیادی در حوزه صنعت مازندران داریم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران یادآور شد: نخستین اقدام در سفر چهارم هیئت دولت مروری بر مصوبات سه سفر اخیر است و اگر مصوبه جدیدی پیشنهاد شود مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مصوباتی که موجب پیشرفت مازندران، اشتغالزایی و رفع بیکاری در استان شود مورد توجه است.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، بیان داشت: ایجاد اشتغال برای 2 میلیون و 500 هزار نفر از اهداف دولت است و تمام تلاش‌ها هدایت در حوزه صنعت، معدن و تجارت به این سمت و سو است.
هاشم‌پور اذعان داشت: در سفر چهارم دولت به مازندران مصوباتی اخذ شود که در رفع مشکلات اجرایی مصوبات سه سفر اخیر دولت موثر و موجب توسعه و پیشرفت استان در بخش صنعتی شدن مازندران باشد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول