اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جدید منطقه آزاد قشم عنوان کرد

جذب 15 درصدی سهم دولت در ساخت پل خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه اجرای طرح جامع ارتباطی خلیج فارس یکی از اهداف این سازمان است گفت: باید به جذب 15 درصدى سهم دولت در این پروژه توجه‌ای ویژه داشت.

جذب 15 درصدی سهم دولت در ساخت پل خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، اسفندیار حیدرى‌پور که به تازگی سکان مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم را در دست گرفته است، عصر پنج شنبه در نشست با مدیران این سازمان که با حضور معاون اجرایى رئیس جمهور و دبیر شوراى هماهنگى مناطق آزاد و ویژه اقتصادى کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز قشم در ابتدای مسیری قرار گرفته است که می‌توان با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر این جزیره را طی سال‌های نه چندان دور در سطح دنیا و منطقه مطرح کرد.
وی از همکارى با تمام دستگاه‌ها و نهادها در راستاى ارایه خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم این منطقه و تکمیل پروژه‌هاى نیمه تمام به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌هاى کارى خود نام برد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: جذب سرمایه‌گذار به ویژه سرمایه‌گذاران خارجى با توجه به امکانات و قابلیت‌هاى موجود در جزیره قشم دور از ذهن نیست.
حیدری‌پور گفت: منطقه آزاد قشم از امکانات کارى بسیار بالایى برخوردار است که با بهره‌گیرى از قوانین مربوط به مناطق آزاد، شرایط جذب سرمایه‌گذار و ایجاد تحولات عظیم در این منطقه را دنبال خواهیم کرد.
وی، پیگیرى پروژه طرح جامع ارتباطى خلیج فارس با محوریت پل خلیج فارس را یکى از مهمترین برنامه‌هاى کارى خود عنوان کرد.
این مسئول در این راستا اظهار امیدوارى کرد: با جذب 15 درصدى سهم دولت در این پروژه و ادامه کار توسط شرکت برنده مناقصه، پروژه اقتصادى پل خلیج فارس در موعد مقرر به بهره‌بردارى برسد.
عملیات ساخت پل خلیج فارس با طول حدود دو کیلومتر که مقرر است جزیره قشم را به سرزمین اصلی متصل کند سال گذشته  با حضور رئیس جمهور آغاز شد.
طبق گفته‌های مسئولان این پل ظرف مدت سه سال از تاریخ آغاز عملیات ساخت به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول