اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

تجهیز کتابخانه مدارس بهمئی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: کتابخانه‌های مدارس بهمئی برای موضوع تحقیق و پژوهش دانش‌آموزی با کمبود کتاب مواجه هستند که نیاز به تجهیز داردند.

تجهیز کتابخانه مدارس بهمئی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تسلیت مجدد ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و با قدردانی از همه مردم این شهرستان برای برپایی باشکوه برنامه‌های این ایام اظهار کرد: عاشورا بهترین کلاس درس بصیرت‌آموزی برای همه ادوار بوده است.
مقام عالی اجرایی در شهرستان بهمئی ابراز داشت: معلمان و مربیان باید با تبیین اهداف قیام عاشورا از این روزهای جاودانه و ماندگار نهایت استفاده را ببرند و نسل جوان و نوجوان امروزی را با این اهداف آشنا و دشمن‌شناسی را به خوبی به این نسل بیاموزند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در ادامه تحقیق و پژوهش را مهم‌ترین عامل پیشرفت آموزشی در کشور دانست و گفت: برخی مواقع احساس می‌شود که جای این دو مقوله در سیستم آموزشی ما خالی است.
سیاوش کار بدون تحقیق و پژوهش را ابتر و ناقص دانست و گفت: یکی از بهترین راه‌های ترویج پژوهش در مدارس تجهیز آنها به کتابخانه و کتاب‌های تخصصی است.
فرماندار بهمئی تصریح کرد: لازم است کتابخانه‌های مدارس این شهرستان تجهیز شده تا مشکلی در راه تحقیق و پژوهش مدارس به وجود نیاید.
سیاوش از مدیر آموزش و پرورش این شهرستان خواست تا با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد راهکارهای لازم در این ارتباط به کار گرفته شود.
فرماندار بهمئی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون در فصل سرد سال قرار داریم، خاطرنشان کرد: در این فصل امکان شیوع بیماری‌ها در بین دانش‌آموزان بسیار زیاد است که باید در مدارس به خصوص مراکز آموزشی شبانه‌روزی دانش‌آموزان به صورت دوره‌ای توسط پزشک ویزیت شوند.
سیاوش به مقوله بصیرت‌افزایی در عرصه‌های مختلف در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: باید با همه توان در این زمینه کار شود و مطالبه مقام معظم رهبری را در هر شرایطی عملیاتی کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول