اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 24 پینگ‌پنگ‌‌باز؛

برترین‌های پینگ‌‌پنگ انتخابی خردسالان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای پینگ‌پنگ انتخابی رده سنی خردسالان استان قم نفرات برتر خود را در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها شناخت.‌

برترین‌های پینگ‌‌پنگ انتخابی خردسالان قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات پینگ‌‌پنگ انتخابی رده سنی خردسالان استان قم با هدف شناخت برترین‌ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که در کرمان برگزار می‌شود، در قم صورت گرفت و طی آن پینگ‌‌پنگ‌بازان شرکت‌کننده در بخش انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
پیکارهای پینگ‌‌پنگ انتخابی رده سنی خردسالان موجب شده بود برترین‌های پینگ‌پنگ قم در این مسابقات حضور یابند و شرکت‌کنندگان برای کسب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها جدال جذاب و تماشایی با یکدیگر داشتند.
به همین منظور هیئت پینگ‌پنگ قم از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی خردسالان استان قم برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور دعوت به عمل آورده بود و در نهایت رقابت‌ها با شرکت 24 پینگ‌پنگ به انجام رسید.
بدین ‌ترتیب رقابت‌‌های پینگ‌پنگ انتخابی خردسالان قم با شرکت پینگ‌پنگ‌بازان این رده سنی برگزار شد و نفرات برتر پنج‌شنبه شب معرفی شدند تا در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور که در استان کرمان برگزار می‌شود، با حریفان خود به رقابت بپردازند.
رقابت‌های پینگ‌پنگ انتخابی خردسالان استان قم در سالن اختصاصی پینگ‌پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن کردند.
با توجه به شیوه برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی رده سنی خردسالان استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها، رقابت‌های خود را به شکل انفرادی برگزار کردند که نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.  
در پایان رقابت‌های پینگ‌پنگ رده سنی خردسالان انتخابی استان قم عنوان قهرمانی را میلاد عباسی از آن خود کرد و بعد از این پینگ پنگ باز مدعی، پویا وفایی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و معین منتظری در جایگاه سوم ایستاد.
خبر دیگر از رشته ورزشی پینگ‌‌پنگ این است که رقابت‌های پینگ‌‌پنگ لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در پایان جدال پنج تیم شرکت‌کننده در نخستین دوره آن به پایان رسید و بعد از اینکه پیکارهای دور برگشت آن به صورت مجتمع به انجام رسید، تیم هیئت پینگ‌‌پنگ استان قم موفق به کسب عنوان چهارم شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول