اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

6 سارق حرفه‌ای در ایلام دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: با تلاش ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ایلام شش سارق حرفه‌ای در ایلام شناسایی و دستگیر شدند.

6 سارق حرفه‌ای در ایلام دستگیر شدند
موسی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه با تلاش ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ایلام شش سارق حرفه‌ای در ایلام شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: این تعداد سارق حرفه‌ای طی 48 ساعت گذشته با اجرای طرح‌های انتظامی در ایلام شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد: اکنون طرح کنترل سارقان حرفه‌ای در شهر ایلام با به کارگیری تمام نیرو، امکانات و هماهنگی با مرجع قضایی در حال اجراست.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: از این تعداد سارق حرفه‌ای مقداری کالا و جنس مسروقه کشف شده که در نخستین فرصت تحویل مالباختگان خواهد شد.
حسینی تصریح کرد: این موفقیت‌ها با اجرای طرح‌های متعدد انتظامی و افزایش گشت‌ها در شهرستان ایلام به‌ دست آمده که به طور مستمر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این رویداد مثبت ناشی از اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و همکاری ارزنده مردم با نیروی انتظامی بوده که باید همچنان استمرار داشته باشد،ادامه داد: این تعامل و همکاری بین مردم استان ایلام و نیروی پلیس از گذشته وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد که جای تقدیر و تجلیل دارد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: وجود این شاخصه در استان ایلام سبب شده که اکنون این استان در ردیف استان‌های امن کشور قرار داشته باشد.
حسینی تصریح کرد: برقراری نظم و امنیت یکی از وظایف اصلی پلیس بوده که نیروی انتظامی استان ایلام به حفظ و برقراری این مهم خود را موظف می‌داند.
وی از مردم استان ایلام خواست همچنان نیروی انتظامی را در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در راستای برقراری و استمرار امنیت مطلوب یاری کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول