اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

سارق حرفه‌ای منازل در اراک دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل در اراک خبر داد.

سارق حرفه‌ای منازل در اراک دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی اظهار داشت: با عنایت به وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در ماه‌های گذشته در سطح شهرستان، پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار داد.
وی عنوان کرد: با اتخاذ تدابیر لازم به ویژه شناسایی نقاط جرم‌خیز، تعامل لازم با عوامل انتظامی و فعال کردن منابع و مخبرین، چهار نفر متهم در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
احمدی گفت: یکی از متهمان که دارای چهار فقره سوابق کیفری است پس از بازجویی و تحقیقات مبسوطی که از وی به عمل آمد نهایتاً به 10 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و سه متهم دیگر نیز به 13 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که همگی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، همچنین از دستگیری یک نفر سارق منازل در اراک خبر داد و اذعان داشت: این متهم به 36 فقره سرقت منزل با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرده که تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول