اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

باید روحیه دوران دفاع مقدس در جامعه زنده بماند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید روحیه دوران دفاع مقدس همچنان در جامعه زنده بماند.

باید روحیه دوران دفاع مقدس در جامعه زنده بماند
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در یادواره 32 شهید روستای نیر رزن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان، تجدید پیمان با امام راحل و شهدای والامقام از اهداف برگزاری یادواره شهداست که با نثار خون خود عزت، استقلال و اقتدار را برای ما به یادگار گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: تجلیل، تکریم و بزرگداشت شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌تواند کشور را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه کند.
وی تصریح کرد: باید روحیه دوران دفاع مقدس همچنان در جامعه زنده بماند و با ترویج فرهنگ بسیج و ایثار، تأسی به وحدت کلمه و اطاعت از رهبری در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی ایستادگی کنیم.
محمدی افزود: امروز آمریکا و ایادی آن جبهه جدیدی را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران گشوده است که باید با هوشیاری و بصیرت نگذاریم آنان به اهداف خود برسند.
وی در پایان سخنانش به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح ایران را نشان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در جنگ الکترونیک عنوان و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا در عرصه‌های علمی به یک کشور قدرتمند در دنیا تبدیل شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول