اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتبال سایپا شمال:

بازیکنانم انگیزه خوبی برای پیروزی دارند/ برخی‌ها قصد ایجاد تفرقه دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال سایپا شمال گفت: بازیکنانم برای پیروزی در این هفته انگیزه خوبی دارند.

بازیکنانم انگیزه خوبی برای پیروزی دارند/ برخی‌ها قصد ایجاد تفرقه دارند

مهدی پیروزرام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در آستانه بازی تیمش در برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: پس از برتری در بازی گذشته بازیکنان تیم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و برای این دیدار هم آمادگی کافی دارند.

وی افزود: سایپا شمال تجربه نخستین سال حضور در لیگ آزادگان کشور را دارد که به مرور زمان بازیکنان هفته به هفته با لیگ یک کشور آشنا شدند و تاکنون هم توانستند نتایج خوبی در لیگ کسب کنند.

مدیرعامل باشگاه سایپا شمال در ادامه تصریح کرد: مشکل تیم کسب نخستین پیروزی بود که هفته گذشته این پیروزی با تلاش بازیکنان و کادر فنی برابر یکی از تیم‌های خوب کشور صورت گرفت و در بازی‌های آینده هم این روند صعودی ادامه خواهد داشت.

پیروزرام درباره حریفش گفت: گسترش فولاد از تیم‌های باتجربه و باسابقه لیگ آزادگان کشور است که مسئولان باشگاه با جذب بازیکنان و کادر فنی تیم را برای صعود به لیگ برتر بستند.

وی گفت: تاکنون نماینده تبریز به همراه تیم سایپا شمال در لیگ موفق عمل کرده و فکر می‌کنم اگر نتایج به همین شکل در ادامه پیش رود هر تیم از مدعیان صعود به لیگ باشند.

مدیرعامل سایپا شمال درباره کادر فنی تیمش خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا بین ما و کادر فنی با چاپ مطالب تفرقه ایجاد کنند که در این امر موفق نخواهند شد.

وی گفت: از کادر فنی تیم رضایت کامل دارم زیرا همان‌طور که اشاره شد تیم تجربه نخستین سال حضور در لیگ را دارد و توانسته تاکنون انتظارات را برآورده کند.

پیروزرام اضافه کرد: برای این هفته مشکل خاصی نیست و بازیکنان محروم و یا مصدومی نداریم و بازیکنان حداقل برای کسب امتیاز راهی تبریز می‌شوند.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال از هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، شنبه نوزدهم آذر از ساعت 14 در ورزشگاه تختی میهمان گسترش فولاد تبریز است.

سایپا شمال هم‌اکنون با 11 امتیاز در رده ششم جدول در گروه خود قرار دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول