اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پلدختر:

جنبش دانشجویی نماد مبارزه با استکبار و استعمار است

خبرگزاری فارس: شهردار پلدختر گفت: جنبش دانشجویی نماد مبارزه با استعمار، استبداد و استکبار در تاریخ ایران اسلامی است و استکبارستیزی از خصوصیات بارز دانشجویان کشور است.

جنبش دانشجویی نماد مبارزه با استکبار و استعمار است
محمد شرفی نصیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: 16آذرماه به معیار خوبی برای ارزیابی میزان نفرت دانشجویان از حکومت شاه و حکومت دیکتاتوری تبدیل شد که بی‌شک پاسداشت و بزرگداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای 16 آذر نشانگر تداوم خط سرخ آرمان خواهی و آزاداندیشی دانشجویان ولایت‌مدار ایران اسلامی است.
وی این قشر از جامعه را سکانداران عرصه علم و فناوری معرفی کرده و اظهار داشت: دانشجو، باید نماد بصیرت و دانایی در جامعه و فضای سیاسی اجتماعی کشور باشد و این روز، روز ارج نهادن به دانشجو و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله‌های بلند علم و معنویت است.
شهردار پلدختر افزود: دانشجویان ما استکبارستیز، تمدن‌ساز و هویت آفرین هستند و این قشر فرهیخته با تأسی از امام حسین (ع) و نهضت عاشورا طی دهه‌های اخیر در تمام مقاطع حساس انقلاب، جنگ تحمیلی و سازندگی پیشگام ملت و مسئولان و در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب سرآمد بوده است.
شرفی نصیری گفت: سلاح علم و بصیرت دانشجویان، توطئه دشمنان و معاندان نظام اسلامی و دین را خنثی می‌کند و کسب آگاهی و بصیرت افزایی در جامعه از رسالت‌های دانشجویان است و جنبش دانشجویی با تبعیت از ولایت فقیه در زمینه تعالی اندیشه‌های اسلامی و الهی هرگز دست از مبارزه بر نمی‌دارد.
وی افزود: امام شناسی، دشمن شناسی و راه شناسی سه مشخصه و ویژگی بارز بصیرت دانشجویان و اقشار فرهیخته جامعه است و بصیرت و موقعیت شناسی دانشجویان موجب رسوایی مستکبران و فتنه‌گران شد و بی‌تردید، دانشجویان از پشتوانه‌های حتمی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به شمار می‌روند که همیشه با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، ولایت‌مداری و بینش بالای سیاسی و اجتماعی، همچون سد استوار در برابر بیگانگان و مزدوران ایستاده‌اند.
شهردار پلدختر با اشاره به اینکه دانشجویان از اقشار پویا و پر تحرک جامعه هستند که با رفتار اسلامی خود می‌توانند الگوی سایرین باشند، گفت: در عین حال تلاش برای کسب و تولید علم و دانایی، استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، عینیت بخشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و رهبری، تلاش برای حفظ هویت تاریخی ایران، شناخت و تکریم ارزش و جایگاه دانشجو و دانشگاه، حفظ هوشیاری و بصیرت، استفاده از فرصت‌های موجود برای رشد و توسعه کشور و بسترسازی برای تحقق اهداف متصور نظام در سند چشم‌انداز ایران 1404 از جمله وظایف و مسئولیت‌های امروز دانشجویان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول