اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تربیت مربی قرآنی؛

دوره "شکوفه‌های بهشت" در هرمزگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از برگزاری دوره‌ای با عنوان "شکوفه‌های بهشت"، در راستای تربیت مربی قرآن ویژه کودکان خبر داد.

دوره "شکوفه‌های بهشت" در هرمزگان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره مذکور گفت: در این دوره اقلام آموزشی از جمله قرآن جز 30 شکوفه‌ها، نرم‌افزار جز 30، روخوانی شکوفه‌ها (دو جلد)، نماز شکوفه‌ها، تکنیک‌های نقاشی شکوفه‌ها (دو جلد)، دفتر نقاشی قطار الفبا، مکالمه شکوفه‌ها، دفتر رابط قرآنی و تابلو تصویر بین شرکت کنندگان در طرح توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف تربیت مربی قرآنی، توجه ویژه به فعالیت‌های دینی نونهالان و کودکان، آموزش شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به مربیان قرآنی کانون‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: ایجاد فضای کلاس شاد و کودکانه، آموزش قرآن به صورت آسان و لذت‌بخش و توانمندسازی مربیان برای برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مادرانی که فرزندان پنج تا 9 سال دارند از دیگر ویژگی‌های دوره تربیت مربی شکوفه‌های بهشت است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان افزود: این دوره زیر نظر استاد مهدی فاضلی، مدیر موسسه قرآنی ریحانه النبی (س) به صورت کارگاهی با حضور 34 نفر از خواهران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان 17 و 18 آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار خواهد شد.
پهلوانی اظهار داشت: برای مربیانی که در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند پس از  پایان این دوره آموزشی، گواهینامه معتبر قرآنی صادر می‌شود.
وی ‌تصریح کرد: ارائه سبک نوین آموزشی در حفظ قرآن، نماز، روخوانی و روان‌خوانی قرآن و تشویق‌های متنوع در کلاس قرآن برای کودکان از جمله ویژگی‌های این دوره تربیت مربی است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه قرآن و پیروی جستن از آن به عنوان یکی از راه‌های نجات خانواده‌ها شناخته می‌شود، بیان داشت: باید همه توجه باشند که آموزش کودکان و نوجوان به ویژه در سنین پایین می‌تواند جامعه‌ای را در آینده بسازند که افراد آن هرچه بیشتر از دستورات قرآنی پیروی کنند.
وی در این راستا گفت: در هرمزگان نیز آموزش‌ها و برنامه‌های خوبی در سال‌های اخیر برگزار شده است که از طرف دستگاه‌های مربوطه به تداوم این دوره‌ها همت گمارده می‌‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول