اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی تا رسیدن به حد مطلوب ادامه دارد

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد در بازدید از پروژه‌های عمرانی بر ادامه روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی تا رسیدن شهر مشهد به حد مطلوب تاکید کرد.

روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی تا رسیدن به حد مطلوب ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد پژمان در بازدید از پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی مسیل اقبال شرقی به طول ۲ هزار و 250 متر و با هزینه ۲ میلیارد و 850 میلیون تومان اظهار داشت: رویت روند اجرایی پروژه‌ها سبب هماهنگی بیشتر بین مسئولان شهرداری برای تسهیل در کارها می‌شود.
شهردار مشهد در مورد ارزیابی این بازدید از پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن حجم کار و سختی عبور ماشین‌های حمل مصالح در برخی از این پروژه‌ها شاهد پیشرفت خوبی با توجه به زمان‌بندی اجرای آنها هستیم.
وی در ادامه بازدیدها در پروژه شهید عباس‌پور اظهارداشت: تداخل اجرای پروژه‌ها با زیرساخت‌های شهر مانند لوله‌های آب، برق و گاز امکان دارد سبب تاخیر در اجرای پروژه‌ها شود که با همکاری مسئولان مربوط، این مشکلات هم قابل حل است.
شهردار مشهد در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح امام علی (ع) بعد از اینکه با ابراز رضایت یکی از شهروندان حاضر در محل از پیشرفت پروژه‌های شهر مشهد روبه‌رو شد، اظهار داشت: تسریع در اجرای پروژه‌های شهری و توجه به رضایت‌مندی شهروندان از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه شود.
مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی درباره جزئیات نحوه اجرایی برخی از این پروژه‌ها اظهار داشت: زمان شروع پروژه اقبال شرقی از اردیبهشت و مدت اجرایی آن 12 ماه است که تاکنون 61 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
امیر آذری ادامه داد: فرهنگ‌سرای نصرت هم با 300متر زیربنا و قرارداد اولیه یک میلیارد و 600 میلیون تومان از دی ماه سال 89 شروع به کار کرد که تاکنون 58 درصد پیشرفت داشته است.
وی ادامه داد: پروژه مسیل پنج تن با هدف رفع آب‌گرفتگی سطح منطقه ۴ با اعتبار یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان تاکنون 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول