اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد:

راهیابی 3 قایقران گیلان به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: سه گیلانی پس از موفقیت در مسابقات تست انتخابی روئینگ مردان کشور به اردوی تیم ملی و تست آکادمی قایقرانی راه ‌یافتند.

راهیابی 3 قایقران گیلان به اردوی تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کریم شعبانی عصر امروز در جمع مدیران ورزش استان ظرفیت کشور در رشته قایقرانی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی پاروزنان برتر مسابقات تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان را به منظور شرکت در اردوی تیم ملی معرفی کرده است که در این بین نام ورزشکاران گیلانی می‌درخشد.
وی افزود: پس از برگزاری مسابقات تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان در بندر انزلی پاروزنان شرکت‌کننده در سه مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این مسئول ادامه داد: با برگزاری این مسابقات و بررسی کمیته روئینگ و طرح در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون و تصویب اعضا، سه نفر در سنگین وزن و 9 نفر در سبک وزن برای شرکت در تست آکادمی ملی قایقرانی انتخاب به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
به گفته وی، امیر رهنما، عماد شادمان و محمدرضا قندیان از گیلان به همراه فرزاد کربلایی، عاقل حبیبیان و وحید جوهری از آذربایجان غربی، حامد خدری از بوشهر، حسن جهانیان و محمدحمزه نتاج از مازندران در سبک وزن نفرات و افشار حیدری از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی از تهران و اسماعیل اصغری از مازندران در سنگین وزن در تست آکادمی و اردوی تیم ملی حضور می‌یابند.
وی گفت: به منظور شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک سه نفر از بهترین نفرات اردیبهشت سال آینده به کره جنوبی اعزام می‌شوند.
 
*درخشش بانوان گیلان در تست انتخابی روئینگ کشور
 شعبانی با اشاره به پایان یافتن مسابقات انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان، بیان داشت: این رقابت‌ها در سه دور به پایان رسید و قایقرانان گیلانی خوش درخشیدند.
وی افزود: در پایان این رقابت‌ها سولماز عباسی از تهران با زمان 8:48.7 دقیقه، مریم سعیدی از تهران با زمان 9:03.3 دقیقه، فرحناز عشقی از زنجان با زمان 9:18.7 دقیقه، حمیرا برزگر از گیلان با زمان 9:20.8 دقیقه، نازنین ملایی از گیلان با زمان 9:21.1 دقیقه، مهسا جاور از زنجان با زمان 9:25.3 دقیقه و رویا عباسی از آذربایجان غربی با زمان 9:26.4 دقیقه به خط پایان رسیدند.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان ادامه داد: شیما جباری از مازندران با زمان 9:35.7 دقیقه، هانیه خرسند از گیلان با زمان 9:44.6 دقیقه، آرمیتا پیروانی از تهران با زمان 9:47.4 دقیقه، صحرا اکبری از آذربایجان غربی با زمان 9:48.1 دقیقه، نازنین رحمانی از کرمانشاه با زمان 9:50.4 دقیقه و مونا رمضانی از گیلان با زمان 9:50.7 دقیقه از خط پایان رد شدند.
به گفته وی، سعیده امیرشکری از تهران با زمان 9:52.7 دقیقه، مونا فیضی از گیلان با زمان 9:52.7 دقیقه، طاهره حضوری از تهران با زمان 10:04.9 دقیقه، سوگل متدین از گیلان با زمان 10:07.9 دقیقه و معصومه قره‌داغی از تهران با زمان 10:08.3 دقیقه به پایان خط رسیدند.
شعبانی خاطرنشان کرد: پریسا احمدی از زنجان با زمان 10:09.3 دقیقه، الهه پاکان از مازندران با زمان 10:38.1 دقیقه، ماندانا مقدسی از مازندران با زمان 10:49.0 دقیقه، الهام محمدی از زنجان با زمان 10:55.8 دقیقه و هما خاتمی از زنجان با زمان 11:21.3 دقیقه موفق به عبور از خط پایان شدند.
وی با اشاره به اینکه در این مسابقات 23 قایقران از سراسر کشور حضور داشتند، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری این مسابقات میانگین زمان‌های سه دور رقابت‌ها محاسبه می‌شود و پس از طرح و بررسی در هیئت رئیسه فدراسیون، افراد منتخب برای حضور در تیم ملی مشخص می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول