اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ایلام:

انتخاب شهردار زبده از تلاش‌های ارزنده شورا در عمران ایلام است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: انتخاب شهردار زبده و توانمند از تلاش‌های ارزنده اعضای شورای شهر ایلام در عمران و آبادانی ایلام است.

انتخاب شهردار زبده از تلاش‌های ارزنده شورا در عمران ایلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت شاکیان ظهر امروز در جریان دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ایلام با نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: اکنون روند عمران و زیباسازی مرکز استان با برنامه‌ریزی‌های مدونی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ایلام از شتاب بیشتری برخوردار شده است. 
وی ادامه داد: این عمران و آبادانی در گوشه گوشه شهر ایلام حتی محلات حاشیه‌ای شهر ایلام نیز کاملا مشهود بوده که جای تقدیر دارد. 
این مسئول اضافه کرد: این رویدادها در شورای سوم روی داد و در واقع شورای سوم به دانشگاهی برای تربیت مدیران توانمند تبدیل شده و این در عمل قابل رویت است.
شاکیان تصریح کرد: در گذشته میزان کارهای عمرانی در شهر ایلام به این حد و اندازه وجود نداشته و این موضوع برای همه مردم قابل رویت است.
رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: شورای سوم در مجموع انتخاب دو شهردار را در کارنامه خود تاکنون داشته که هر دو این افراد تلاش‌های فراوانی در عمران و آبادانی شهر ایلام داشتند.
وی ادامه داد: این موضوع جز با همکاری و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر ایلام و همیاری مردم و شهروندان ایلامی قابل تحقق نبوده که جا دارد از مردم و شهروندان ایلامی تقدیر شود.
این مسئول اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ایلام اجرای بیش از 34 وظیفه را عهده‌دار بوده که انتخاب شهردار تنها یکی از وظایف 34 گانه قانون بر اعضای شورای اسلامی شهر است.
شاکیان تصریح کرد: شهرداری ایلام در طول چند سال گذشته برنامه‌های ویژه‌ای را در شهر ایلام اجرایی کرده که در گذشته نظیر و مانند ندارد که از این دست می‌توان به ایجاد و احداث تقاطع روگذر و زیرگذر، احداث میدان و ... اشاره کرد.  
رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: این رویداد عمرانی در شهر ایلام قابل مقایسه با سال‌های گذشته نبوده و به اذعان مردم و مسئولان کارگاه کوچکی از ساخت و ساز در شهر ایلام بنا شده که نقش شهرداری و شورای اسلامی شهر در این عمران و آبادانی کاملا مشهود است.
وی با بیان اینکه برای عمران و زیباسازی شهر ایلام برنامه‌های مختلفی تدوین شده ادامه داد: برنامه‌های تدوین شده به مرور و طی سال‌های جاری و آتی در شهر ایلام اجرایی شده و برای استمرار آن برنامه‌ریزی مدونی صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول