اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیمای کرمان؛

انیمیشن حکایت‌های گلباف تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت سیمای مرکز کرمان انیمیشن حکایت‌های گلباف تولید می‌شود.

انیمیشن حکایت‌های گلباف تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، حکایت‌های گلباف در 13قسمت 11دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز کرمان در حال تولید است.
زری فاطمی تهیه کننده این مجموعه با اشاره به مراحل ساخت و تولید این انیمیشن گفت: مرحله تصویب و پیش تولید این مجموعه از آذرماه 89آغاز و به مدت شش ماه تا اوایل تیرماه 90 به طول انجامید و پس از مرحله طراحی فضا و کاراکترها و طراحی استوری بورد هم اکنون در مرحله متحرک‌سازی هستیم.
همچنین کارگردان این مجموعه حبیبه فاطمی با اشاره به اینکه اصل قصه‌ها با الهام از حکایت‌های عامیانه و همچنین فضاهای بومی منطقه کرمان با پرداخت ضمنی به قالیبافی ساخته شده است، گفت: راوی این قصه‌ها پیرزن قالیبافی است که در هر قسمت نقش قصه را بر قالی می‌بافد.
بنابر این گزارش، سایر عوامل این برنامه عبارتند از انیماتور مسعود عارفی، طراح شخصیت هادی طبسی، طراح بکراند شهاب شفیعی، فیلمنامه‌نویس مهدی شاه‌پیری، طراح استوری‌بورد مهدیه سیدی و شهرام میرصادقی به عنوان مشاور پروژه و محمد قاسمی به عنوان مدیر واحد انیمیشن با این پروژه همکاری داشتند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول