اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت آبفار همدان صورت گرفت؛

نصب 82 دستگاه اندازه‌گیری الکترومغناطیسی آب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان گفت: امسال 82 دستگاه اندازه‌گیری الکترومغناطیسی آب (کنتور حجمی) به منظور اندازه‌گیری و محاسبه پرت آب در روستاهای همدان نصب شد.

نصب 82 دستگاه اندازه‌گیری الکترومغناطیسی آب
مهدی ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت توجه به امر صرفه‌جویی آب و لزوم برنامه‌ریزی‌ برای تحقق این مهم اظهار کرد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان برنامه‌ها و اقدامات مهمی را در دستور کار خود قرار داده که کاهش اتلاف آب در شبکه‌های آب روستایی استان از اهم اهداف آن در سال جهاد اقتصادی به شمار می‌رود.
وی گفت با انجام اقداماتی چون اصلاح شبکه‌های مستهلک، بازسازی مخازن موجود، نصب کنتورهای حجمی الکترومغناطیسی و استانداردسازی انشعابات مشترکان پرت آب از 35 درصد به مقدار 33 درصد کاهش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان ادامه داد: نصب 82 دستگاه اندازه‌گیری الکترومغناطیسی آب (کنتور حجمی) به منظور اندازه‌گیری و محاسبه پرت آب تولیدی از دیگر اقدامات این شرکت در نیمه نخست سال جاری با هدف کاهش پرت و تلف آب بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 46 کیلومتر از شبکه‌های آب روستاهای استان همدان به منظور کاهش پرت و تلف آب در نیمه نخست سال جاری اصلاح و بازسازی شده است.
ساکی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آبداران به عنوان عوامل فنی شرکت آبفار استان در روستاها به شمار می‌روند، تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی برای 425 نفر از آبداران استان از دیگر اقدامات این شرکت بوده است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان سخنانش با اشاره به نقش تأثیرگذار امر آموزش در پیشبرد بهتر امور خاطرنشان کرد: این مهم به منظور آشنایی آبداران با راهکارهای جلوگیری از پرت آب و ایمنی در مقابل حوادث مربوطه انجام پذیرفته است چرا که آموزش و فرهنگسازی نقش مهمی در کاهش حوادث از یک سو و ارتقای صرفه‌جویی از سویی دیگر دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول