اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور:

سپاه استراتژیکی‌ترین سرمایه انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور گفت: سپاه پاسداران استراتژیکی‌ترین سرمایه انقلاب است.

سپاه استراتژیکی‌ترین سرمایه انقلاب است
محمود عباس‌زاده مشکینی در حاشیه نشست با جمعی از اصحاب فرهنگ و گروه‌های سیاسی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سپاه یک بال ارزشمند برای انقلاب اسلامی است.
عضو کمیته حمایت از تولید دولت  بیان کرد: هر جایی که حریم کشور و اصول آن با تهدید روبه‌رو شود سپاه و دیگر نیروهای مسلح جانفشانی کرده و وارد صحنه می‌شوند به طوریکه در فتنه 88 سپاه عزت‌مند ما طومار اندیشه و برنامه نظام استکباری را در هم پیچید و به دنیا ثابت کرد حضور بسیج و سپاه مولفه حقیقی در خنثی کردن توطئه‌هاست.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج پاسدار جمهوری اسلامی ایران و ضامن تحقق مردم‌سالاری دینی هستند، بیان داشت: جایگاه این نهاد بالاتر از اینهاست که وارد مباحثی چون انتخابات شود و یا بخواهد در آن دخالت کند.
مدیرکل سابق امور شهر و روستای استانداری اردبیل انتخابات در کشورمان را تابع فرایند و چارچوب مشخص عنوان کرد و گفت: مردم تعیین کننده سرنوشت انتخابات هستند و هرگز سپاه به عنوان استراتژیکی‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی به خود اجازه نمی‌دهد کیان انقلاب اسلامی دچار تهدید شود.
دبیر کمیسیون‌های تخصصی شورای امنیت کشور کینه دشمن از سپاه را نیز نشانگر این استراتژی به حق و شایسته برشمرد.
عباس‌زاده مشکینی اظهار داشت: اگر امروز به این رکن اصلی اتهامی وارد می‌شود اتهامی نابجا و ناشی از عجز و ناتوانی است که می‌خواهند صلابت نظام اسلامی ما را دچار چالش کنند.
عضو کمیته حمایت از تولید دولت همچنین به تحریم‌های اخیر علیه ایران اشاره کرد و بیان داشت: ما به تحریم‌ها به ویژه تحریم کارگزاران نظام اسلامی افتخار می‌کنیم و معتقدیم این تحریم‌ها از سر عجز و ناتوانی است و هر وقت نظام غرب در قاعده بازی کم می‌آورد به دغل‌بازی‌هایی همچون تحریم و تهدید روی می‌آورد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول