اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

صبای قم سه هفته ناکامی را جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از شانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال مس کرمان به میدان می‌رود.

صبای قم سه هفته ناکامی را جبران می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم شانزدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جمعه این هفته با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم در کرمان برابر مس قرار می‌گیرد.
در این مسابقه حساس که تیم فوتبال صبای قم در هشتمین مسابقه خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در کرمان میهمان مس خواهد بود صبا بعد از سه هفته نبردن به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز است.
صبای قم در این دیدار خارج از خانه که قطعا در حضور تماشاگران قمی طرفدار تیم مس کرمان در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر این شهر برگزار می‌شود، در حالی مقابل تیم فوتبال مس کرمان قرار می‌گیرد که سه هفته متوالی رنگ پیروزی را ندیده است.
بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار حساس صبای قم و مس کرمان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 روز جمعه هجدهم آذر ماه به قضاوت محسن قهرمانی در کرمان برگزار می‌شود.
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم هفته گذشته میزبان تیم فوتبال داماش گیلان بودند و در حالی که بسیار خوب و قوی ظاهر شدند و حاضران در ورزشگاه یادگار امام قم از صبای قم بازی هجومی را نظاره‌گر بودند، از شرایط میزبانی بهره نبرده و با یک گل مغلوب تیم فوتبال داماش گیلان شدند.
در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال صبای قم عرصه را بر میهمان مدعی خود تیم داماش گیلان تنگ کرد و بار‌ها موقعیت گل داشت اما فرصت‌های گلزنی صبای قم هر بار به سادگی فرصت‌ها از دست رفت تا اینکه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز جریان بازی با توجه به تلاش بازیکنان صبای قم کاملا به سود این تیم پیش رفت ولی میهمان گیلانی با روی آوردن به دفاع از تنها موقعیت و فرصت خود در دقیقه 78 بازی برای کسب سه امتیاز ارزشمند مسابقه بهره‌برداری کرده و با دست پر از قم خارج شدند.
صبای قم در حالی برابر تیم فوتبال داماش گیلان شکست خورد که به سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشت تا بتواند جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تقویت کند، به خصوص اینکه تیم‌های دیگر مترصد غفلت تیم صبای قم بودند و در نهایت این دیدار با شکست صبا به پایان رسید.
صبای قم در حالی در هشتمین دیدار خارج از خانه خود در کرمان برابر تیم فوتبال مس کرمان قرار می‌گیرد که  پیش از این هفت بار در خانه حریفان به میدان رفته است و حاصل آن شکست برابر شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران، تساوی با نفت تهران و برتری مقابل تراکتور سازی تبریز، مس سرچشمه کرمان، صنعت نفت آبادان و راه آهن شهر ری بوده است.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم تا قبل از بازی این هفته با تیم مس کرمان با 27 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند در حالی که استقلال با 33 امتیاز صدرنشین است و تراکتورسازی و نفت تهران هم 27 امتیازی هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول