اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن:

90 درصد املاک بومهن سند مالکیت ندارند

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن گفت: 90 درصد املاک بومهن سند مالکیت ندارند و باید در این زمینه فکری شود.

90 درصد املاک بومهن سند مالکیت ندارند
محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: فراوانی املاک بدون سند در بومهن، مردم محروم منطقه را دچار مشکل کرده است.
شهردار بومهن با اشاره به اینکه 90 درصد املاک بومهن سند مالکیت ندارند، افزود: وجود املاک بدون سند برای مردم اغلب محروم این شهر مشکلات بسیاری را به وجود آورده و این معضل نیازمند چاره‌جویی مسئولان است.
وی افزود: خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن در پنج سال اخیر از حمایت کامل مردمی برخوردار بوده‏اند و علاوه بر این، همراهی صمیمانه امام جمعه، استانداری، فرمانداری تهران و بخشداری مرکزی نیز در این مدت به بهبود وضع مدیریت شهری بومهن انجامیده است.
آهنگران با تقدیر از حمایت‌های مردم درباره مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، به بدهی دستگاه‌های خدمات‌رسان به شهرداری بومهن اشاره کرد.
شهردار بومهن ادامه داد: متأسفانه برخی از ادارات خدمات‌رسان بدهی خود را برای تخریب آسفالت معابر پرداخت نکرده و شهرداری را در تأمین هزینه‌ها با مشکل روبه‌رو می‌کنند.
آهنگران افزود: شهرداری بومهن همواره برای برطرف کردن نیازمندی‌های شهر در تلاش بوده و در این راستا به همکاری سایر نهادها نیازمند است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول