اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

فناوری‎های جدید به توسعه صنعت گلستان کمک می‎کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در بخش فعالیت‎های عمرانی باید از فناوری‎های جدید بهره برد، زیرا استفاده از فناوری‎های جدید به توسعه صنعت گلستان کمک می‎کند.

فناوری‎های جدید به توسعه صنعت گلستان کمک می‎کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در جمع کارشناسان عمرانی این معاونت اظهار داشت: در بخش ساختمان، تغییر رویکرد از سنتی به صنعتی به ‎وجود آمده که همین موضوع سبب شد تا خیلی از کارخانجات استان در حوزه مصالح ساختمانی فعال شوند.
وی با اشاره به اینکه مسکن‎مهر استان نقش مهمی در تحرک اقتصاد و اشتغال فراهم کرده، خاطرنشان کرد: با جهاد دانشگاهی نیز برای طرح تولید برق از زباله، تفاهم‌نامه‎ای امضا شده و حتی به یک موضوع ملی درآمده است و منابع این طرح از طریق منابع ملی تامین می‎شود.
معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: اصلاح ساختارها یکی دیگر از موضوعاتی است که از ابتدای سال‎جاری به آن تاکید شده و ما نیز قائل به حذف صدور مجوزها و حذف بررسی کارشناسی نیستیم و آنچه که بر آن اصرار داریم سرعت و دقت است.
دادبود گفت: همه فعالیت‎های ما در حوزه‎های تولیدی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی، مستلزم فراهم‎کردن زیرساخت‎ها است که موضوعات در پنج حوزه، مسکن و ساختمان، انرژی، آب، حمل و نقل و ارتباطات دسته‎بندی شده‎اند که از زیرساخت‎های بخش‎های مختلف است.
وی توجه به موضوعات اقتصادی را از مرحله تحرک اقتصادی تا بروز جهاد اقتصادی امری مهم خواند و افزود: یکی از عوامل اولویت‎دار سال‎جاری، توجه به بخش عمرانی و تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام بوده است که با همکاری دستگاه‎های اجرایی انجام گرفت.
معاون عمرانی استاندار گلستان یادآور شد: باید زمینه‎ها را برای فعالیت‎های گردشگری، صنعتی، تولیدی و اقتصادی فراهم کرد که اگر این اتفاقات حاصل نشود نمی‎توان به برنامه‎های موجود جامه‎ عمل پوشید بنابراین تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام به لحاظ اقتصادی که مطابق زمان‌بندی و برنامه‎مالی پیش‎بینی شده در بعضی نقاط دچار چالش شده که با اصلاحات انجام شده امیدواریم امسال یا سال آینده این پروژه‌ها اتمام و به بهره‎برداری برسند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول