اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هزاران عزادار حسینی؛

نماز ظهر عاشورا در شهرری اقامه شد

خبرگزاری فارس: همزمان با عاشورای حسینی هزاران عزادار سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نماز با شکوه و با عظمت ظهر عاشورا را در جوار بارگاه ملکوتی و منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اقامه کردند.

نماز ظهر عاشورا در شهرری اقامه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با ظهر عاشورا هزاران عاشق و دلداده در آستان حریم اهل بیت عصمت و طهارت در کربلای ایران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نماز ظهر عاشورا را با شکوه و عظمت خاصی اقامه کردند.
در ساعات ابتدایی روز عاشورا عزاداران حسینی در قالب دسته‌های سینه‌زنی و زنجیر‌زنی با حضور در استان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اقامه عزا کرده و در غم و اندوه و شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش اشک ماتم ریختند.
مردم خداجوی ایران اسلامی امروز همنوا و هم‌صدا در ظهر عاشورا با اقتدا به سرور و سالار شهیدان به صورت یکپارچه و منسجم نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند و بار دیگر شکوه و جلال و عظمت اسلام و شیعیان را به رخ جهانیان کشیدند.
سوگواران حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) امروز با اشک دیده خود برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) و همچنین اقتدار و پیشرفت اسلام و مسلمین و سلامتی مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دست به دعا برداشتند.
در همان ساعات ابتدایی امروز تمام صحن‌های بارگاه ملکوتی منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مملو از جمعیت بود و تمام مسیرهای منتهی به آستان حضرت عبدالعظیم با حضور دسته‌های عزاداری امام حسین (ع) فضای معنوی و روحانی را به خود گرفته بود.
شهرستان ری در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یکپارچه سیاهپوش شده بود و مردم ولایی و خداجوی این شهرستان یکصدا نوای یا حسین یا حسین سر می‌دادند امروز کربلای ایران حال و هوای عاشورایی به خود گرفته بود و زمزمه‌های لبیک یا حسین آسمان این منطقه را فرا گرفته است.
این گزارش حاکی است همزمان با روز تاسوعا نیز دسته‌های عزاداری با حضور در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به اقامه عزا پرداختند و در شامگاه آن محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران اسلامی در جمع عزاداران حضور یافته و تا پاسی از شب همراه آنان به اقامه عزا پرداخت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول