اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینیان لارستان خواستار شدند:

وهابیون هتاک محاکمه شوند

خبرگزاری فارس: در پی اهانت به عزاداری سالار شهیدان، حسینیان لارستان در طوماری خطاب به مسئولان این شهرستان اعلام کردند که اگر نسبت به این موضوع کوتاهی کنید، به وظیفه انقلابی خود عمل می‌کنیم.

وهابیون هتاک محاکمه شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان در چند روز گذشته منطقه لارستان متأثر از اهانت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و عزاداری ماه محرم توسط یکی از مبلغان وهابی صفت بود که در همین راستا امت حزب‌الله لارستان طوماری را خطاب به دلدادگان حریم امن کربلایی تهیه کرده و به امضای عزاداران ابا عبدالله(ع) رسانده‌اند.
در این طومار آمده است: مصیبت ظلم آشکار وهابیت کافر و یکی از سرسپردگان دشمنان خدا، به حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) قلوب غم‌دیده شیعیان و عزاداران اهل بیت (ع) و حضرت بقیةالله (عج) را به درد آورد.
در این طومار افزوده شده است: عده‌ای انگشت‌شمار از وابستگان به وهابیت و بازماندگان قاتلان حسین (ع) با سوءاستفاده از نجابت تشیع و تسنن لارستان سعی در اختلاف‌افکنی بین برادران شیعه و سنی داشته و بیدادگونه علیه عاشورای حسینی سخن به پلشتی می‌پراکنند و واقعه کربلا را یک واقعه سطحی می‌پندارند.
در این بیانیه با تأکید بر این نکته که رسول‌الله (ص) امام حسن و امام حسین را سید جوانان اهل بهشت می‌داند به کلام بزرگان اهل سنت از امام شافعی تا علامه طنطاوی و ابن ابی‌الحدید اشاره و خاطرنشان شده است: بدون تردید قاطبه اهل سنت لارستان محب اهل بیت رسول‌الله (ص) بوده و در ماتم امام حسین و 72 آلاله عاشورایی، در دل سیه پوشیده و به دیده نقش غم دارند. 
در این طومار جوانان عاشورایی منطقه لارستان بزرگ ضمن اعلام این نکته که وحدت و برادری بین شیعیان و اهل سنت را وظیفه شرعی و عقلی خود می‌دانند، تأکید کرده‌اند که باید مسئولان سیاسی و امنیتی این شهرستان با انجام وظیفه و تکلیف قانونی خود مسببان این هتاکی بی‌سابقه به مقام شامخ حضرت سیدالشهدا (ع) را شناسایی و به سزای این ظلم آشکار برسانند، در غیر این صورت جوانان عاشورایی و ولایی لارستان طبق وصیت صریح امام خمینی (ره) خود به وظیفه انقلابی در این مورد عمل کرده و دست هتاکان به خاندان نورانی رسول خدا را از نخستین خاستگاه حکومت اسلامی در ایران کوتاه می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول