اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد:

رکورد پهلوگیری همزمان 10 کشتی در بندر امیرآباد

خبرگزاری فارس: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد با کسب رکورد تخلیه و بارگیری بیش از 2 میلیون و 150 هزار تن، رکورد پهلوگیری همزمان 10 کشتی، رکورد بی‌سابقه در امر صادرات معادل با صادرات 5 سال گذشته همه بنادر شمالی کشور، رتبه برتر جشنواره شهید رجایی مازندران را کسب کرد.

رکورد پهلوگیری همزمان 10 کشتی در بندر امیرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بندر و منطقه وی‍ژه اقتصادی امیرآباد بهشهر توانست رتبه نخستِ تحول اداری را در میان دستگاه‌های اجرایی استان مازندران کسب کند.
سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در پی این موفقیت در گفت‌وگو با فارس گفت: جشنواره شهید رجایی همه ساله به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و رفتار مطلوب سازمانی و ارتقا و بهبود نظام مدیریت اجرایی در راستای تحقق برنامه‌‌‏های توسعه و تحول اداری کشور و فراهم آوردن بستری مناسب برای ایجاد رقابت سالم در جهت خدمت‌‏رسانی و تکریم ارباب رجوع برگزار می‌‏شود و دستگاه‌‌‌ها و واحدهای برتر استان‌‏ شناسایی، ارزیابی، انتخاب،‌‏ معرفی و تقدیر می‌شوند.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد پس از بررسی و ارزیابی بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی  توانست در میان سازمان‌های اجرایی استان رتبه نخست را در زمینه تحول اداری کسب کند و به عنوان یکی از 10 دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شود.
نعیمی از سال 89 به عنوان سالی پُربار برای بندر یاد کرد و  به  مواردی همچون کسب رکورد تخلیه و بارگیری بیش از 2 میلیون و 150 هزار تن، رکورد پهلوگیری همزمان 10 کشتی، رکورد بی‌سابقه در امر صادرات معادل با صادرات 5 سال گذشته همه بنادر شمالی کشور، توسعه گردشگری و گسترش فرهنگ دریایی و کسب افتخارات مختلف ورزشی  اشاره داشت.
مدیر بزرگ‌ترین بندر شمال کشور با توجه به موقعیت استراتژیک این منطقه در شاهراه بین المللی شمال- جنوب و همچنین پیشرو بودن آن در زمینه‌های مختلفی چون مواد سوختی، غلات و دام، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های ما به گونه‌ای است که تا پایان سال 90 به موفقیت‌های بیشتری در زمینه دریایی و بندری دست می‌یابیم و امید است در این جهاد اقتصادی که بر ما تکلیف شده بتوانیم عملکرد موثری در زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی داشته باشیم.
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در انجام وظایف محوله سازمانی صادقانه قدم برداریم و این توفیق حاصل تلاش دسته جمعی همکاران ما در بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد است که خالصانه در راه اعتلای همه جانبه میهن اسلامی تلاش می‌کنند.  
به گزارش فارس، به پاس این موفقیتِ بندر امیرآباد لوح سپاسی از سوی سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران به مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد  تقدیم شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول