اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بشرویه خبر داد:

وقف یک باب منزل مسکونی برای خانه عالم در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه از وقف یک باب منزل مسکونی برای خانه عالم روستای عزیزآباد بشرویه توسط رمضان رمضانی یکی از اهالی این روستا خبر داد.

وقف یک باب منزل مسکونی برای خانه عالم در بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام دادخدا خدایی ظهر امروز در جمع واقفان بشرویه اظهار داشت: رمضان رمضانی در اقدامی خیرخواهانه یک باب منزل را برای خانه عالم روستا که در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی در برگزاری سوگواری حضرت زهرا(س)، ماه مبارک رمضان، ماه محرم و صفر و ایام تبلیغی دیگر مبلغ دعوت می‌شود مورد استفاده قرار گیرد را وقف کرد.
وی افزود: دعوت و حضور روحانی به روستا به منظور تبلیغ و ترویج شعائر دین مبین اسلام و معارف اهل بیت عصمت و طهارت و برگزاری جلسات در اعیاد و وفیات معصومین (ع) از نیات وقف این منزل است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه تصریح کرد: تولیت این موقوفه مادام‌الحیات با رمضان رمضانی و بعد به عهده فرزند ذکور ارشد ایشان و با نظارت اداره اوقاف شهرستان بشرویه خواهد بود.
خدایی یادآور شد: افرادی که اقدام به وقف اموال و دارایی‌های خود کرده‌اند هدفشان مقدس بوده و ما ضامن اجرای این اهداف مقدس هستیم.
وی افزود: اجرای نیت واقف از وظایف اصلی ما است که باید بیشتر و بهتر به آن رسیدگی کنیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه گفت: نگاه ما بر آن است در بحث موقوفات به این مهم توجه وی‍ژه شود تا بتوانیم نیات واقفان را به طور کامل اجرا کنیم.
خدایی در پایان از اقدام خیرخواهانه کلیه اهالی روستا که با این اقدام خود در راه ترویج فرهنگ وقف گام برمی‌دارند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول