اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت عدم هماهنگی در عزل و نصب انجام شد؛

قفل فرماندار بر درب اداره اوقاف بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: به علت عدم هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه بروجن با فرمانداری در عزل و نصب رئیس جدید،‌‌ این مرکز پلمپ شد.

قفل فرماندار بر درب اداره اوقاف بروجن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان بروجن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با ابراز نارضایتی از عدم هماهنگی در روند عزل و نصب رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، اظهار داشت: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بدون هماهنگی با فرمانداری با صدور حکمی بیژن حسین‌پور رئیس سابق این اداره را عزل و شخص دیگری را به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب کردند.
فتاح کرمی با بیان اینکه عزل و تغییر روسا و مسئولان ادارات شهرستان توسط مقام‌های مجاز دستگاه‌های ذی‌ربط با اطلاع فرماندار صورت می‌گیرد، گفت: این عدم هماهنگی در عزل و نصب به‌هیچ وجه توجیه پذیر نیست و به دلیل همین عدم هماهنگی ساختمان این اداره پلمپ شد.
وی اجرا و التزام به اجرایی شدن قوانین را از جمله نخستین وظایف مدیران دستگاه‌های اجرای برشمرد و گفت: این عدم هماهنگی مخل نظم و انضباط اداری مرسوم در سیستم اداری کشور است که باید بیش از پیش از سوی مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار بگیرد.
کرمی درباره عزل و نصب بدون هماهنگی روسای ادارات، افزود: مسئولیت این عزل و نصب‎ها بر عهده شخص مدیرکل با هماهنگی فرماندار است و ما باید سعی کنیم که به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فرمانداران در قلمرو ماموریت خویش به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان مسئولیت نصب مدیران شهرستان و مسئولان نهادهای انقلاب اسلامی، فرمانده انتظامی و نماینده صدا و سیما توسط مدیران‌کل با هماهنگی فرماندار را برعهده دارند.
به گفته کرمی چنانچه بین فرماندار و مدیرکل یا بالاترین مقام دستگاه اجرایی استان در خصوص نصب روسا و مسئولان ادارات شهرستان اختلاف نظر وجود داشته باشد به منظور حل اختلاف، هیئتی تشکیل و اتخاذ تصمیم خواهد شد.
گفتنی است اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن عصر روز سه‌شنبه در سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بروجن با وساطت ایشان و معاون امنیتی سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری رفع پلمپ شد و در حال حاضر با سرپرستی آقای عالی رئیس جدید اداره می‌شود.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول