اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

رویکرد جدید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی از رویکردی جدید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: در دو سال اخیر روند جدیدی در کشور آغاز شده و از اهرم‌های مختلفی در ادارات و دستگاه‌ها در این زمینه استفاده می‌شود.

رویکرد جدید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر با تمرکز بر عفاف و حجاب خواستار همراهی دستگاه‌های اداری در این راستا شد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: یکی از مهم‌ترین معروف‌های فراموش شده همین امر به معروف و نهی از منکر است که در این ستاد احیای آن دنبال می‌شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و فعالیت در این ستاد حالت اداری نداشته و در زمینه عملیاتی و اجرایی این ستاد در سال‌های گذشته اقدام شده بود.
  
رویکردی جدید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر
پورجمشیدیان از رویکردی جدید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: در دو سال اخیر روندی جدیدی در کشور آغاز شده و از اهرم‌های مختلفی در ادارات و دستگاه‌ها در این زمینه استفاده می‌شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی گفت: سفارش رهبری نیز بر گسترش تذکر لسانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه بیشتر باشد و این امر تاثیرات خود را نیز به جای خواهد گذاشت.
پورجمشیدیان یادآور شد: اگر در دستگاه‌ها و اداره‌ها توجه به امر به معروف و نهی از منکر بیشتر شده و خصوصا به عفاف و حجاب بیشتر توجه شود شاهد گسترش ارزش‌های دینی خواهیم بود.
  
شورای احیای امر به معروف در اداره‌های دولتی می‌تواند مسائل حجاب را حل کند
فرمانده سپاه عاشورا اظهارکرد: شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها می‌تواند فعالیت خود را گسترش داده و حداقل در اداره‌های دولتی بسیاری از مسائل عفاف و حجاب را حل کنیم.
وی افزود: بیش از 120 دستگاه دولتی و غیردولتی استان وضعیت عفاف و حجاب بررسی شده و نتایج این بررسی‌ها که در برخی از آنها محرمانه صورت گرفته وضعیت عفاف و حجاب مطلوب است.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در زمینه عفاف و حجاب روسای اداره‌ها به‌عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شناخته شده و همکاری تنگاتنگی میان مسئولان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان وجود دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول