اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

تحرک اقتصادی با اولویت پروژه‎های زیربنایی محقق می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: تحرک اقتصادی با اولویت پروژه‎های زیربنایی محقق می‎شود.

تحرک اقتصادی با اولویت پروژه‎های زیربنایی محقق می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه راه‎آهن گرگان به اینچه‌برون یکی از آن پروژه‎های زیربنایی است که تاثیرات حیاتی و گسترده‎ای برای استان دارد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه با توجه به اینکه مرحله ساخت خودش را طی می‎کند اما شاهد تقاضاهای بی‎شماری در حوزه فعالیت‎های اقتصادی و سرمایه‎گذاری در استان هستیم.
معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: پیش‌بینی ما برای اجرای این پروژه 140 میلیارد تومان برآورد شده است که می‎تواند بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در طول دو یا سه سال آینده، قبل از اتمام پروژه سرمایه‎گذاری داشته باشد که البته با استقبال خوب سرمایه‌گذاران رو‎به‎رو شده است.
دادبود بیان داشت: تامین منابع مالی از روش‎های غیردولتی، یکی از اولویت‎های ما است و البته در بخش زیربنایی معمولا به دنبال این هستیم که از منابع دولت این اقدامات انجام شود اما در استان گلستان سعی شده از طریق تسهیلات داخلی و خارجی، فاینانس و اوراق مشارکت استفاده شود.
وی با بیان اینکه پروژه راه‎آهن از طریق سرمایه‎گذاری خارجی انجام می‎گیرد، خاطرنشان کرد: پروژه سد نرماب و بندر تالاب از معدود بنادری هستند که از طریق بخش خصوصی حمایت می‎شوند.
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: از اولویت‎هایی که نباید در سال جهاد اقتصادی فراموش شود این است که نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم لذا در برنامه‎های امسال هر موضوعی که در دستور کار قرار گرفته در حد توان، از منابع غیردولتی استفاده شده است.
دادبود اضافه کرد: سه پروژه بزرگ و اساسی با حمایت بخش غیردولتی در حوزه حمل و نقل، ارتباطات و حوزه آب، رو به پیشرفت است که این آمادگی در بخش آب و فاضلاب شهری با در اختیار قرار دادن بسته‎های سرمایه‎گذاری نیز وجود دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول